ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:شماره بازیکنان, توسط saied |

اگرچه فصل جدید لیگ برتر هنوز آغاز نشده و تیم ها رسما وارد میدان نشده اند، اما از آنچه در تمرینات می گذرد می توان شکل و شمایل جدید تیم ها و شماره پیراهن بازیکن ها را تا حدود زیادی رصد کرد.

 

در تمرینات پرسپولیس و بر اساس آنچه تا امروز مشخص است، رضا نوروزی خرید جدید این تیم در خط حمله همان طور که از روز اول شرط کرده بود صاحب پیراهن شماره ۱۰ شده است. پیراهنی که فصل قبل بر تن غلامرضا رضایی بود و در نیم فصل دوم با رفتن رضایی به مرخصی رفت.

مهدی طارمی، بازیکن بوشهری و جدید سرخپوش ها هم صاحب شماره ۱۷ شده که یکی از شماره های نسبتا مشهور در پرسپولیس است و شهرتش را از دهه ۶۰ و ۷۰ و گلزنی به نام فرشاد پیوس وام گرفته است.

اما شاید یکی از مهم ترین شماره ها ۸ این تیم باشد. این شماره بعد از رفتن علی کریمی در فصل قبل به مارکو سپانوویچ هافبک خارجی این تیم رسید و البته در تمام طول فصل در میدان دیده نشد. امسال هم شماره ۸ نصیب یک تازه وارد به نام مهدی دغاغله شده که از ملوان به جمع پرسپولیسی ها اضافه شده است. دغاغله اگر در بازی های رسمی هم این شماره را به تن داشته باشد بیش از دیگران زیر ذره بین سکونشین ها خواهد بود.

از دیگر نکات جالب در تمرین پرسپولیس هم جای خالی شماره ۷ در میان شماره هاست. پیراهن سابق علی پروین، که در یکی دو فصل اخیر حمید علی عسگر صاحب آن بود هنوز صاحب جدیدش را نشناخته است. علی عسگر که احساس می کرد این شماره برایش شگون نداشته است، دوباره به شماره سابق خودش برگشته و ۲۶ می پوشد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: