ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:سید جلال حسینی, توسط saied |

سید جلال حسینی که با امضای قراردادی یکساله، فصل آینده را در تیم الاهلی قطر توپ خواهد زد، بامداد امروز چهارشنبه وارد دوحه شد. حسینی در بدو ورود مورد استقبال مسئولان باشگاه الاهلی قرار گرفت. قرار است این مدافع به زودی تمریناتش را با تیم الاهلی آغاز کند.

سید جلال حسینی در حالی به تیم الاهلی پیوسته است که باشگاه پرسپولیس به شدت خواهان تمدید قرارداد وی بود. در نهایت حسینی ترجیح داد به تیم الاهلی برود. در حال حاضر مجتبی جباری دیگر بازیکن ایرانی در تیم الاهلی بازی می‌کند.

میلان ماچالا هدایت تیم الاهلی را بر عهده دارد. این مربی اعتقاد خاصی به بازیکنان ایرانی دارد.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:اردو ترکیه,پرسپولیس, توسط saied |

بقیه عکسا در ادامه مطلب ببینید دوستان+ادامه مطلب رو از دست ندید دوستان

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:محمد رضا خلعتبری, توسط saied |

محمد زمانی، مدیر برنامه‌های محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند جلسه متوالی با عجمانی‌‌ها و توافق برای گرفتن برگه تسویه حساب در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ با توجه به جلسات متوالی که با مسئولان بلندپایه باشگاه عجمان داشتیم باید اعلام کنم که پول لازم به باشگاه عجمان پرداخت شد و دیگر پرسپولیس هیچ بدهی به این باشگاه ندارد و پرونده خلعتبری با عجمان کاملا بسته شد.

 

وی افزود:‌این پول توسط خود خلعتبری پرداخت و تسویه حساب شد و توافقات نهایی نیز بدون پرداخت هیچ گونه جریمه‌ای انجام شده است. این بازیکن با توجه به دریافت فسخ قراردادش با عجمان و صحبت‌هایی که با باشگاه پرسپولیس انجام داده بود می‌تواند تیم آینده خود را مشخص کند و هیچ خطری پرسپولیس و خلعتبری را دیگر تهدید نمی‌کند.

 

زمانی در پاسخ سوالی که چه اتفاقی افتاد که جریمه‌ها بخشیده شد، گفت: اجازه بدهید درباره موضوع بعدا حرف بزنیم اما طی جلسات متوالی و نشست‌‌هایی که داشتیم این اتفاق افتاده و دیگر هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. همه چیز بین خلعتبری و عجمان در روزی که توافق‌نامه امضا شد، شفاف بود و خوشبختانه قرارداد این بازیکن ایرانی با باشگاه اماراتی انجام شد.

  
 

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهم در پرسپولیس تاثیرگذار باشم و از جام ملتها برای تیم ملی بازی کنم و خستگی از تمرین و اردو برای من معنایی ندارد.


محمدرضا خانزاده در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: به زندگی اردویی عادت کرده‌ام و نه تنها خستگی برای من معنا ندارد بلکه انگیزه و انرژی زیادی برای شروع فصل جدید دارم. خدا را شکر اینجا همه چیز خوب است. البته تعداد تیم‌ها زیاد است اما امکانات اردویی و تمرینی خوبی وجود دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت به پرسپولیس با اصرار علی دایی ادامه داد: علی آقا لطف داشتند و خواستند که برای این فصل در پرسپولیس باشم. این مساله برای هر بازیکنی ارزش دارد، البته در پرسپولیس برای بازی کردن هیچ ضمانتی وجود ندارد. هر بازیکنی هم دوست دارد بازی کند. الان که همه چیز در تمرینات خوب است. تمام تلاش خودم را می‌کنم چون شرایط طوری است که باید بازی کنم.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس خاطرنشان کرد: دوست دارم برای پرسپولیس یک بازیکن تاثیرگذار باشم. ضمن آنکه نتوانستم در جام جهانی بازی کنم ولی می‌خواهم از جام ملتها که چند ماه دیگر شروع می‌شود بتوانم برای تیم ملی بازی کنم.

خانزاده در پایان افزود: امسال در پرسپولیس تیم خوبی داریم که جا افتاده است. همه می‌خواهیم برای هواداران جام بیاوریم. البته حضور پر قدرت در سه جام کار سختی است ولی می‌توانیم از انجامش بر بیاییم.

 
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:حسین ماهینی, توسط saied |

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:جام جهانی, توسط saied |

تیم‌های ملی آرژانتین و آلمان از ساعت 23:30 یکشنبه شب در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو به مصاف هم رفتند تا فینال جام جهانی 2014 را برگزار کنند. این دیدار در پایان 90 دقیقه بدون گل به پایان رسید و ماریو گوتسه با گلی که در دقیقه 113 به ثمر رساند باعث شد آلمان یک بر صفر پیروز شود و چهارمین ستاره روی پیراهن آلمان نقش ببندد.

ژرمن‌ها مانند بازی‌های قبلی خود با برنامه کار را آغاز کردند و آرژانتینی‌ها هم با حوصله کار را دنبال می‌کردند و بیشتر سعی داشتند از ضد حمله استفاده کنند.

 

در دقیقه 21 ایگواین روی اشتباه کروس در دادن پاس رو به عقب صاحب توپ شد و در حالی که با نویر تک به تک بود توپ را به بیرون زد.

 

پس از این صحنه کمی بازی با سرعت بیشتری دنبال شد. آلمان به دنبال حمله بود و آرژانتین در اندیشه ضد حملات و استفاده از سرعت بازیکنانی مانند مسی.

 

از اتفاقات جالب بازی در دقیقه 30 رخ داد که ایگواین توانست دروازه آلمان را باز کند. در حالی که داور این گل را آفساید اعلام کرده بود بازیکن آرژانتین که متوجه این موضوع نشده بود همچنان به شادی زاید الوصف خود ادامه می‌داد.

 

یک دقیقه بعد از این صحنه شورله به دلیل مصدومیتی که کرامر دچار آن شده بود وارد میدان شد تا اولین تعویض آلمان اجباری باشد.

 

در دقیقه 39 مسی روی دروازه آلمان خطرناک ظاهر شد و در شرایطی که نویر از چارچوب دروازه بیرون  آمده بود مدافعان آلمان از گل شدن توپ او جلوگیری کردند.

 

در دقایق پایانی این نیمه هوودس توپ را به تیر دروازه آرژانتین زد تا بازی در 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

 

نیمه دوم بازی با حملات آرژانتین شروع شد و لیونل مسی که از تله آفساید فرار کرده بود می‌توانست در دقیقه 47 دروازه آلمان را باز کند اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در ادامه آلمانی‌ها حملاتی را به خصوص از جناح چپ تدارک دیدند اما اغلب سانترها در میانه راه توسط مدافعان آرژانتین دفع می‌شد. هر دو تیم برای دستیابی به گل تلاش کردند اما تلاش‌شان در پایان 90 دقیقه بی‌نتیجه ماند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

 

در وقت‌های اضافه آرژانتینی‌ها خسته به نظر می‌رسیدند و آلمان بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و شاگردان سابیا نیم نگاهی به ضد حمله داشتند.

 

در دقیقه 97 پالاسیو یک موقعیت خوب داشت اما نتوانست بهره‌ای ببرد.

 

ماریو گوتسه که در نیمه دوم به جای کلوزه به میدان آمده بود در دقیقه 113 روی سانتری که شورله  از سمت چپ ارسال کرد با کنترل توپ و یک ضربه دقیق دروازه رومرو را باز کرد تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آلمان به پایان برسد و چهارمین ستاره جام جهانی روی پیراهن آلمان نقش ببندد.

 

بدین ترتیب آلمان پس از 24 سال قهرمان جام جهانی شد و مسی باز هم نتواند در رده ملی به افتخاری دست یابد.

 
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 تير 1393برچسب:اردوی ترکیه, توسط saied |

 

تیم فوتبال پرسپولیس برای تشکیل اردویی 10 روزه ساعت 5 صبح فردا عازم ترکیه خواهد شد.یکی از تأکیدات علی دایی در اردوی ترکیه برگزاری سه بازی سفت و سخت برای قرمزوشان است.

 

از همین رو وضعیت پنج تیم حاضر در ترکیه برای بازی تدارکاتی بررسی شد که بدین ترتیب قرار است پرسپولیسی‌ها در اردوی ترکیه به مصاف تیم‌هایی از ازبکستان، گرجستان و ترکیه بروند.

 

گفتنی است به احتمال فراوان یکی از تیم‌ها بنیادکار ازبکستان خواهد بود که این تیم نیز اردوی تدارکاتی خود را در کشور ترکیه برگزار کرده و همسایه قرمزپوشان است.

 

همچنین قرار است در اردوی قرمزپوشان 5 بازیکن خارجی نیز به صورت تستی حضور داشته باشند و در صورت تأیید دایی قرمزپوش شوند.

 
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 تير 1393برچسب:علیرضا حقیقی,موسسه محک, توسط saied |

علیرضا حقیقی که طی سال های گذشته همواره در کنار کودکان مبتلا به سرطان محک بود، ضمن اهدای پیراهن خود به آنها در یک مسابقه نمادین پنالتی، دروازه‌ای را كه طی دیدار مقابل تیم قدرتمند آرژانتین با اراده و محكم از آن محافظت كرده بود را به روی كودكان مبتلا به سرطان باز کرد.

در جریان این دیدار یم نشست خبری هم برگزار شد که طی آن آراسب احمدیان، مدیر عامل مؤسسه خیریه محک گفت:همه انسان‌هایی كه در یک جامعه زندگی می‌كنند نسبت به مسائل جامعه مسئول هستند و در این بین افراد سرشناس نیز با عمل به مسئولیت اجتماعی خود می‌توانند توجه جامعه را به امور خیریه سوق دهند.

احمدیان در ادامه به سابقه حضور علیرضا حقیقی در محک و همراهی او با كودكان مبتلا به سرطان اشاره كرد و گفت: جام جهانی بهانه‌ای شد تا دروازه بان تیم ملی، باردیگر به محک بیاید و با كودكان مبتلا به سرطان فوتبال بازی كند و از كودكانی كه سرم در دست دارند و با امید با سرطان می‌جنگند گل بخورد. این حضور نشانه ای است از مسئولیتی كه وی به فرزندان محک حس می‌كنند.

در ادامه این نشست، علیرضا حقیقی، ضمن ابراز خوشحالی از حضور دوباره‌در میان كودكان مبتلا به سرطان گفت: از تمام رسانه ها و افرادی كه در هیاهوی زندگی كودكان مبتلا  به سرطان را از یاد نمی‌برند تشكر می كنم و وظیفه هر كسی هست كه به مردم خود كمک كند.

وی تاکید کرد: من وقتی به محک می‌آیم، حال خوبی دارم و امید دوباره به زندگی پیدا می‌كنم و این حس خوب را  مدیون كودكان محک هستم و این حال خوب به این دلیل است كه همیشه بچه های محک را در عین بیماری شاد و پر امید می‌بینم.

بعد از این نشست خبری علیرضا حقیقی پیراهن دروازه بانی خود در دیدار مقابل آرژانتین را کودکان محک هدیه كرد و فرزندان محك نیز پیراهنی را كه برای دروازه‌بان محبوبشان نقاشی كرده بودند به او هدیه كردند.

 

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:شماره بازیکنان, توسط saied |

اگرچه فصل جدید لیگ برتر هنوز آغاز نشده و تیم ها رسما وارد میدان نشده اند، اما از آنچه در تمرینات می گذرد می توان شکل و شمایل جدید تیم ها و شماره پیراهن بازیکن ها را تا حدود زیادی رصد کرد.

 

در تمرینات پرسپولیس و بر اساس آنچه تا امروز مشخص است، رضا نوروزی خرید جدید این تیم در خط حمله همان طور که از روز اول شرط کرده بود صاحب پیراهن شماره ۱۰ شده است. پیراهنی که فصل قبل بر تن غلامرضا رضایی بود و در نیم فصل دوم با رفتن رضایی به مرخصی رفت.

مهدی طارمی، بازیکن بوشهری و جدید سرخپوش ها هم صاحب شماره ۱۷ شده که یکی از شماره های نسبتا مشهور در پرسپولیس است و شهرتش را از دهه ۶۰ و ۷۰ و گلزنی به نام فرشاد پیوس وام گرفته است.

اما شاید یکی از مهم ترین شماره ها ۸ این تیم باشد. این شماره بعد از رفتن علی کریمی در فصل قبل به مارکو سپانوویچ هافبک خارجی این تیم رسید و البته در تمام طول فصل در میدان دیده نشد. امسال هم شماره ۸ نصیب یک تازه وارد به نام مهدی دغاغله شده که از ملوان به جمع پرسپولیسی ها اضافه شده است. دغاغله اگر در بازی های رسمی هم این شماره را به تن داشته باشد بیش از دیگران زیر ذره بین سکونشین ها خواهد بود.

از دیگر نکات جالب در تمرین پرسپولیس هم جای خالی شماره ۷ در میان شماره هاست. پیراهن سابق علی پروین، که در یکی دو فصل اخیر حمید علی عسگر صاحب آن بود هنوز صاحب جدیدش را نشناخته است. علی عسگر که احساس می کرد این شماره برایش شگون نداشته است، دوباره به شماره سابق خودش برگشته و ۲۶ می پوشد.
 
نوشته شده در تاريخ شنبه 14 تير 1393برچسب:هادی نوروزی, توسط saied |

هادی نوروزی در گفتگویی در مورد آخرین وضعیت تمرینات این تیم اظهار داشت: تمرینات سخت را به امید کسب قهرمانی برای پرسپولیس پشت سر می‌گذاریم. 14 روز طاقت‌فرسا در اردبیل داشتیم و فشار تمرینات با روزی دو جلسه تمرین در تهران ادامه دارد.

 

وی درباره ترافیک به‌وجود آمده در خط هجومی سرخپوشان خاطرنشان کرد: تقریباً هر سال همینطور بوده است. می‌شود گفت در این فصل هم بیشترین ترافیک را در خط حمله داریم. اگر رقابت سالم نبود، شاید این مسئله مشکل به حساب می‌آمد اما برای پرسپولیس یک مزیت است. اینجا رقابت سالمی داریم. این شرایط کار ما را سخت می‌کند و باید بیشتر تلاش کنیم و فکر می‌کنم همین مسئله به نفع تیم تمام خواهد شد.

 

مهاجم پرسپولیس در خصوص سایر خطوط این تیم هم عنوان کرد: ما باید در سه جام شرکت کنیم و انتظارات از تیم‌مان بالاست. به این منظور بازیکنانی خوب و ملی‌پوشان بزرگی داریم که حضورشان کمک زیادی به تیم خواهد کرد. امیدوارم تمام بچه‌ها ماندگار شوند تا همراه هم به هدفی که داریم برسیم. به طور قطع کادر فنی و باشگاه مسائل را دقیق دنبال می‌کنند و شرایط خوبی را برای شروع فصل بعد به وجود می‌آورند. سال قبل هم در ابتدا بعضی روی پرسپولیس نظر مثبت نداشتند اما شرایط کم کم عوض شد.

 

نوروزی در مورد اینکه در فصل جدید در کدام پست بازی خواهد کرد، گفت: این را سرمربی تیم مشخص می‌کند. من چند سال با آقای دایی کار کرده‌ام و ایشان شناخت کاملی روی بازی من دارد. تا به حال در چند پست بازی کرده‌ام ولی در زمان آقای دایی بیشتر به عنوان مهاجم سمت راست بازی کردم. در نفت هم در این پست بودم که خوب بود ولی باز هم بستگی به این دارد که کادر فنی چه برنامه‌ای داشته باشد. به هر حال امسال فورواردهای هجومی داریم و امیدوارم تفاضل گل خوبی ایجاد کنیم و آقای گل مسابقات هم از بچه‌های ما باشد.

  

وی ادامه داد: می‌خواهیم امسال قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم. امیدوارم در ادامه نیم فصل خوبی که در نفت داشتم برای پرسپولیس بازی‌های خوبی انجام بدهم و بتوانم خودم را برای جام ملت‌ها به تیم ملی برسانم.

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به رقابت‌های جام جهانی اظهارداشت: بازی‌های آخر شب را که نمی‌توان دید ولی من هم بعد از ایران، طرفدار اسپانیا بودم که حذف شد. فکر می‌کنم آلمان قهرمان جام جهانی شود. بازی آلمان را خوب دیدم، تیمی که همیشه در نیمه نهایی جام جهانی حاضر است و حرف برای گفتن دارد.

 
نوشته شده در تاريخ شنبه 14 تير 1393برچسب:رضا حقیقی, توسط saied |

بحث ماندن رضا حقیقی در پرسپولیس در زمان حضور تیم ملی در برزیل سوژه اصلی رسانه ها بود و این بازیکن حتی با یک و دو تیم خارجی نیز گفت وگوهایی داشت اما پس از صحبت های نهایی با علی دایی و رحیمی، حقیقی تصمیم گرفت یک سال دیگر با توجه به اینکه قرارداد مشروط داشت در پرسپولیس بماند. او جلسه ای را نیز با مسئولان باشگاه برگزار کرده و قرار است در جلسه بعدی با حضور در باشگاه تکلیف مطالباتش نیز مشخص شود.

گفتنی است پیش از این حقیقی مدعی بود که قصد جدایی از پرسپولیس را دارد و حتی به کمیته انضباطی نیز شکایت کرده بود تا رضایتنامه اش را دریافت کند.

محمدرضا خانزاده مدافع ملی پوش پرسپولیس که در نیم فصل دوم فصل پیش به طور قرضی پیراهن ذوب آهن را بر تن کرد، با تصمیم علی دایی در لیگ آتی با پیراهن قرمز به میدان خواهد رفت تا در صورت جدایی سید جلال حسینی از پرسپولیس به عنوان زوج محسن بنگر یکی از بازده مهره اصلی علی دایی باشد. 

 

خانزاده بعد از بازگشت از برزیل در جسله ای با مسوولان باشگاه پرسپولیس خواستار صدور رضایتنامه اش شده بود تا بتواند در تیم دیگری به طور ثابت به میدان برود، اما با اتفاقاتی که در این چند روز افتاد و احتمال جدایی سید جلال حسینی و مهرداد پولادی قوت گرفت راضی شده است تا در لیگ بعدی پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

خانزاده در همین رابطه در گفت وگوی کوتاه گفت: من در یکی دو سال اخیر همیشه به تیم ملی دعوت می شدم و به همین دلیل اصرار دارم تا در تیمی باشم که فرصت حضور در میدان را داشته باشم. به همین دلیل ترجیح می دادم تا حداقل به طور قرضی به تیم دیگری نقل مکان کنم.

این بازیکن همچنین اظهار داشت: علی دایی یکی از بزرگترین مربیانی است که در لیگ برتر فعالیت می کند و سال گذشته هم در داربی مرا به میدان فرستاد تا نشان بدهد که به توانایی هایم ایمان دارد، دقیقا به همین دلیل است که وقتی به من گفت که در پرسپولیس بمانم، بدون هیچ حرف و حدیثی و با کمال افتخار پذیرفتم.

خانزاده در پایان سخنانش گفت: امیدوارم بتوانیم هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم موفقیتهای زیادی را کسب کنیم تا بعد از مدتها نشان بدهیم که پرسپولیس می تواند به قهرمانی برسد.
 
نوشته شده در تاريخ شنبه 14 تير 1393برچسب:سوشامکانی,رضا نوروزی, توسط saied |

خدایی دیگه امثال دروازه ابن تیممون کامل بستس نیلسون+سوشا   چه شود 

 

مرسی همه خوشتیپا 

 

اخی اقا بهداد چه ذوق زده شد 

 

رضام که اصلن عین خیالش نیست 

 

 

نوشته شده در تاريخ شنبه 14 تير 1393برچسب:پیام صادقیان, توسط saied |

پیام صادقیان درباره اردوی اردبیل اظهار داشت: «واقعا فشار تمرینات بالا بود و این درست نیست که ما از تمرینات طفره رفته باشیم. چون این تمرینات برای آماده سازی بدن ها و بدن سازی ما برنامه ریزی شده و اگر می خواهیم با بدن های سرحال و آماده فصل خوبی را پشت سر بگذاریم باید این فشارها را تحمل کنیم.»

 

وی افزود: «مسلما امسال برای اینکه هواداران شاهد نتایج خوب و بهتری نسبت به قبل باشند، تلاشمان را بیشتر کرده و با انگیزه بیشتری مسابقات لیگ را آغاز خواهیم کرد. این پرسپولیس پتانسیل بالایی برای قهرمانی در لیگ دارد و امیدوارم در فصل جدید با استفاده از تمامی پتانسیل و توان خود و به کمک هواداران بازی های خوبی به نمایش بگذاریم و قهرمانی را که از ما طلب دارند به آنها تقدیم کنیم.»

 

صادقیان درباره جدایی خلعتبری و وضعیت دیگر ملی پوشان پرسپولیس گفت: «واقعا از جدایی خلعتبری ناراحتم. او برای پرسپولیس بازیکنی موثر و انکارناپذیر بود و از اینکه ملی پوشان تیم پرسپولیس ماندند بسیار خوشحالم چون هر یک از آنها وزنه هایی غیر قابل انکار برای تیم خواهند بود.»

 
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 تير 1393برچسب:یهداد غلامپور, توسط saied |

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور همزمان نیلسون و مکانی دردسرساز نخواهد شد، تصریح کرد: مسلما مشکلی پیش نمی آید چون فوتبال حرفه ای است و هر کسی آماده باشد برای پرسپولیس به میدان می رود ضمن اینکه هر دو دروازه بان از لحاظ اخلاقی و فنی از سطح بالایی قرار دارند و قطعا شرایط را درک می کنند.

مربی دروازه بان های پرسپولیس در خصوص اینکه آیا پس از جدایی امیر عابدزاده جانشینی برای این دروازه بان به پرسپولیس خواهد آمد گفت: دنبال یک دروازه بان 19 تا زیر 23 سال هستیم تا جایگزین عابدزاده کنیم. با یک دروازه بان در حال مذاکره هستیم اما فعلا نمی توانم نام او را ببرم.

غلامپور درباره عملکرد علیرضا حقیقی در جام جهانی 2014 گفت: حقیقی عملکرد خوبی داشت و نشان داد آینده درخشانی در انتظار اوست. امیدوارم بتواند به همین صورت فوتبالش را ادامه دهد.

نوشته شده در تاريخ جمعه 13 تير 1393برچسب:سید جلال حسینی, توسط saied |

سیدجلال حسینی که هنوز پرسپولیسی ها نتوانسته اند او را برای ماندن در این تیم راضی کنند در دو روز اخیر با پیشنهاد باشگاه الجیش قطر هم مواجه شده است. این در حالی است که رسانه های قطری چند روز پیش از توافق این بازیکن با باشگاه الاهلی خبر داده بودند. حالا حسینی پیشنهاد الجیش را هم مقابل خود می بیند و باید دید در نهایت کدام تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

حسینی هنوز نتوانسته مطالبات خود را از پرسپولیس بگیرد این در حالی است که پرسپولیسی ها برای پرداخت حق و حقوق این بازیکن با مشکلات مالی مواجه هستند. از طرفی پولی که قرار است قطری ها به حسینی بدهند با مبلغ مورد نظر پرسپولیس قابل قیاس نیست. با این شرایط به نظر می رسد احتمال جدایی حسینی بیشتر باشد ولی رحیمی در آخرین مصاحبه اش تأکید کرد که حسینی قول داده تا در پرسپولیس بماند. حالا باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
 
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 تير 1393برچسب:محمد رضا خلعتبری, توسط saied |
محمدرضا خلعتبری دقایقی پیش یک پیغام جدید فیس بوکی را روی صفحه رسمی اش منتشر کرده است که در آن خبر جدایی قطعی از پرسپولیس می دهد .

خلعت در این پیام حرفهایش را از را زا تصمیم رحیمی مدیرعامل پرسپولیس آغاز می کند و آن را چنین نقد می کند : آقای مدیر عامل بازهم تخفیف و کاهش مبلغ قرارداد را می خواهد که خیلی بد و بر ضرر خودم و باشگاه بود.{ درحالی که} تصمیم نهایی این بود که ورق به روزهای اولش برگردد.

وی در ادامه گفته است : در حال حاضر تصمیمم این است که تیمی رضایت نامه ام را بگیرد به همان جا بروم

مهاجم سابق تیم ملی در پایان این پیام فیسبوکی خود هم چنین نوشته: بازهم با آقای دایی صحبت خواهم کرد. 
 
 
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 تير 1393برچسب:امیر عابدزاده, توسط saied |

 

 

وی در خصوص اینکه آیا حضور احمدرضا عابدزاده و احتمالا کریم باقری و علی کریمی در انتخابش تاثیر داشته یا خیر، اظهار داشت: این مسئله زیاد در تصمیم من تاثیرگذار نبود. همیشه گفته ام که پرسپولیس خانه اول و آخر من است اما وقتی در تیمی حضور داشته باشم که پرسپولیسی های اصیل در آن حضور دارند احساس می کنم که در خانه خودم هستم. امیدوارم بتوانم از تجربیات بزرگانی که نام بردید استفاده کنم.

دروازه بان راه آهن در خصوص حضور پدرش احمد رضا عابدزاده به عنوان مربی دروازه بان های این تیم خاطرنشان کرد: در پرسپولیس تجربه کار کردن با پدرم را نداشتم اما در استیل آذین و تیم لوس آنجلس بولوز با پدرم کار کردم. به نظر من پدرم یک مربی بسیار حرفه ای است که وقتی پای خود را در زمین تمرین می گذارد کاری ندارد که قرار است با پسرش کار کند یا دروازه بان دیگری.

عابدزاده در مورد اینکه 2 سال در پرسپولیس پشت خط دروازه بان های دیگر ماند و فرصت بازی پیدا نکرد گفت: من اسم این مسئله را پشت خط ماندن نمی گذارم. پرسپولیس تیم بزرگی است و کمتر مربی است که ریسک می کند که در این تیم به دروازه بان جوان میدان بدهد حتی اگر در تمرین بهترین باشد. من هم بعد از دو سال حضور در پرسپولیس تصمیم گرفتم جایی بروم که بتوانم بازی کنم و تجربیاتم بیشتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از مربیان و مسئولان باشگاه پرسپولیس دلخوری دارد گفت: اصلا چنین چیزی نیست و از تمام مربیانی که در پرسپولیس با آنها کار کردم از مانوئل ژوزه تا علی دایی؛ تشکر می کنم.

دروازه بان راه آهن در خصوص تمدید قرارداد نیلسون با پرسپولیس و حضور همزمان سوشا مکانی و نیلسون در این تیم اظهار داشت: خوشحالم که نیلسون قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و در این تیم ماند اما من الان دیگر بازیکن راه آهن هستم و می خواهم تمام تمرکزم را روی تیم جدیدم و بازی کردن بگذارم. ترجیح می دهم در خصوص پرسپولیس صحبت نکنم.

عابدزاده در پایان در مورد اینکه آیا فکر می کند امسال در راه آهن چقدر به میدان برود، گفت: با حمید استیلی صحبت هایی را انجام دادم و می دانم اگر تلاشم را کنم می توانم در لیگ به میدان بروم. به خاطر همین تمام تلاشم را انجام می دهم تا بتوانم در تمرینات خوب باشم و نظر کادر فنی را جلب کنم.

 

 

 

 
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:میثم حسینی, توسط saied |

عکس های ناب و باحال میثم حسینی مدافع چپ پرسپولیس که خوشبختانه اقای رحیمی تو رفتن این بازیکن دوباره شاهکار نکرد  



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:دایی,رحیمی,نیلسون, توسط saied |

بحث عقد قرارداد نیلسون با پرسپولیسی‌ها این روزها سوژه اصلی قرمزپوشان است.از همین رو امروز ابتدا نیلسون از ساعت 11 به باشگاه پرسپولیس رفت و در جلسه‌ای با رحیمی شرکت کرد.

 

سپس پس از یک ساعت علی دایی نیز به باشگاه آمد و در جلسه‌ای سه‌جانبه حضور پیدا کرد.

 

در این جلسه در مورد ادامه همکاری نیلسون با پرسپولیسی‌ها بحث و تبادل نظر شد. محمد پنجعلی نیز در این جلسه حضور داشت و به نظر می‌رسد طرفین به توافقات اولیه رسیدند اما بر سر مبالغ مالی کمی هنوز بحث وجود دارد.

 

خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه مدیر برنامه‌های علیرضا حقیقی و همچنین امیرحسین فشنگچی مدافع سابق پرسپولیسی‌ها برای رفع مشکل مالیاتی‌ به باشگاه رفت و با مدیرعامل قرمزپوشان صحبت کرد.

 

 
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:سوشا مکانی, توسط saied |

دروازه بان تیم پرسپولیس درباره بازگشت نیلسون به این تیم گفت: «خوشحالم که از این پس کنار دروازه بان فصل پیش این تیم تمریناتم را ادامه می دهم.»

 

سوشا مکانی در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: «در این مدت و پس از بازگشت از اردوی اردبیل شرایط بدنی خوبی پیدا کرده ام و زیر نظر آقای غلامپور تمرینات مفیدی را پشت سر گذاشته ام.»

 

وی در خصوص بازی اخیر پرسپولیس برابر پدیده مشهد بیان کرد: «مسابقات تدارکاتی بیشتر جنبه محک خوردن دارد و فکر می کنم این بازی برای ما مفید بود. برد و باخت در دیدارهای دوستانه اینچنینی اهمیت چندانی ندارد.»

 

مکانی که در دو نیمه این بازی دروازه بان فیکس پرسپولیس بود از کار کردن با دو خط دفاعی متفاوت در دو نیمه راضی به نظر می رسید و در این باره خاطرنشان کرد: «برای من تفاوتی نمی کند با چه مدافعانی کار می کنم و این از خصوصیات خوب من است که می توانم خیلی زود با مدافعانی که پیش روی من قرار می گیرند هماهنگ شوم.»

 

دروازه بان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نظرت درباره بازگشت نیلسون چیست؟ گفت: «روزی که در پرسپولیس قرارداد می بستم حرفی از نیامدن نیلسون به پرسپولیس مطرح نبود و من در این تیم کار خودم را انجام می دهم و همانطور که در پست های دیگر تیم رقابت بین بازیکنان ذخیره و اصلی وجود دارد ما نیز در کنار رفاقت با هم رقابت خواهیم کرد.»

 

وی ادامه داد: «نیلسون دروازه بان باتجربه ای است و من هم از روزی که به پرسپولیس آمدم، کوه انگیزه هستم. قطعا این دو خصوصیت در کنار هم در تمرینات به ما کمک می کند تا شرایط بهتری درون دروازه تیم پرسپولیس به وجود بیاوریم.»

 

مکانی در ادامه تاکید کرد: «وقتی خبردار شدم نیلسون به پرسپولیس برمی گردد خوشحال شدم چون با حضور بازیکنان باتجربه ای مانند نیلسون سطح تمرینات بالاتر هم می رود.»

 

دروازه بان پرسپولیس در خصوص جدایی خلعتبری و سیدجلال حسینی از این تیم یادآور شد: «هر دوی این عزیزان فوتبالیست های لایق و شایسته ای هستند ولی باید به تصمیم آنها احترام گذاشت چراکه قطعا فوتبالیستی در سطح خلعتبری و حسینی تصمیم اشتباهی نمی گیرند که به ضررشان تمام شود، ضمن اینکه در این باره کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس بهتر می توانند اظهارنظر کنند.»

 

مکانی درباره احتمال پیوستن مدافع فصل پیش نفت به پرسپولیس گفت: «احمد آل نعمه جزو بهترین مدافعان حال حاضر لیگ برتر محسوب می شود و قطعا پیوستن او به پرسپولیس می تواند باعث مستحکم تر شدن خط دفاعی تیم شود. ما با هم یک فصل خوب را در فولاد پشت سر گذاشتیم و او از ارکان مهم قهرمانی فولاد در فصل پیش محسوب می شود. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و باز هم با آل نعمه هم تیمی شوم.»

 

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:سید جلال حسینی, توسط saied |

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس ظرف ۴۸ ساعت آینده برای گفت‌وگوی مستقیم به این باشگاه  می‌ رود.

 

 

ماندن سیدجلال حسینی در پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی را در بر داشته است و از همین رو پس از دومین تماس رحیمی با مدافع ملی‌پوش قرمزپوشان مقرر شد حسینی ظرف 48 ساعت آینده به باشگاه پرسپولیس بیاید و گفت‌و‌گویی رودررو را با مدیرعامل سرخ‌پوشان درباره شرایط ادامه کار با این تیم را داشته باشد.

 

این در شرایطی است که حسینی پیشنهاد بسیار خوبی هم از قطر دارد.

 

رحیمی در گفتگویی خبر فوق را تایید کرد.

 

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:مهرداد پولادی, توسط saied |

مهرداد پولادی مهمان امشب برنامه ۲۰۱۴ در خصوصی بازی خوب خود گفت : نظر لطف شما ست، اما اگر بچه ها نبودند و مثل یک تیم خوب ظاهر نمی شدند نمی توانستیم این بازی را ارائه کنیم. از لطف و اعتماد کیروش و آقای دایی تشکری می کنم. خوشحالم که توانستم جواب خوبی به اعتماد کیروش بدهم.

پولادی در خصوص دریبل هایی که در بازی با آرژانتین زد گفت : در حین بازی یک لحظه تصمیم گرفتم این کار را بکنم اولی را دیدم که مسی است و نفر دوم را ندیدم چه کسی است و فکر می کنم اگر این کار را انجام نمی دادم ضد حمله می خوردیم.

 

وی در ادامه گفت : فرقی نداشت چه من بازی کنم چه هاشم، او یک رفیق و رقیب خوب بود که به من روحیه می داد. 

 

پولادی در خصوص استرس اول بازی با نیجریه گفت : طبیعی است چراکه ما تا آن لحظه با تیم بزرگی بازی نکرده بودیم و استرس داشتیم. فضای و سبک بازی نیجریه به من اجازه نفوذ و کمک به خط حمله نمی داد.

 

وی همچنین در خصوص کیروش گفت : کسی که بالای سر ما بود، مرد بزرگی بود. کیروش توانست تیم ملی ایران را واقعا تیم کند که همه باهم خوب و رفیق بودند.

 
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:نیلسون کوریا, توسط saied |

نیلسون دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال برزیل پس از حضور در ایران بعدازظهر امروز با لباس غیر ورزشی به تمرین پرسپولیس رفت.

 

او ابتدا در خصوص مشکلاتش با علی دایی گفت‌وگو و آخرین وضعیت خود را تشریح کرد و سپس به صحبت با بازیکنان پرداخت.

 

نیلسون صحبت‌هایش را با علی دایی سرمربی پرسپولیس انجام داده و قرار است پس از جلسه فردا با رحیمی با توجه به نظر مثبت علی دایی تکلیف نهایی‌اش مشخص شود.

 
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:مهدی سید صالحی, توسط saied |

سیدمهدی سیدصالحی در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: «این خواست خدا بود که سرنوشتم اینطور رقم بخورد و همیشه هم گفته‌ام که هر چه او بخواهد همان خواهد شد. من پرسپولیس را دوست داشتم و فصل گذشته هم با جان و دل برای این تیم بازی کردم. یک سال دیگر هم قرارداد داشتم و اگر شرایط مهیا بود می‌ماندم ولی ماندنم در پرسپولیس فایده نداشت به همین دلیل با آقای رحیمی صحبت کردم و در نهایت جدا شدم.»

 

وی در پاسخ به این سؤال که "آیا از علی دایی ناراحت نیستی؟"، تأکید کرد: «خیر، دلیلی ندارد ناراحت باشم. سال قبل هم گفتم که اول به خاطر دایی به پرسپولیس آمدم. چند بار هم با او تماس گرفتم تا در مورد فصل بعد صحبت کنیم ولی موفق نشدم. به هر حال قسمت این بود که جدا شوم و برای دایی و پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. من هم تلاش می‌کنم تا در سایپا بهترین بازی‌ها را انجام داده و روزهای خوبی با این تیم داشته باشم.»

 

سیدصالحی در مورد اینکه برخی معتقدند زدن شش گل آمار خوبی برای یک مهاجم نیست، گفت: «من در تمام بازی‌هایی که به میدان رفتم فقط یک هدف داشتم و آن هم برد پرسپولیس بود. اگر خودخواه بودم مطمئن باشید بیشتر از شش گل می‌زدم. در ضمن شما باید به فرصت‌های گلزنی من هم نگاه کنید. من در طول فصل زیاد در موقعیت گل قرار نگرفتم و فکر می‌کنم در مجموع از 11 موقعیتی که به دست آوردم شش گل زدم. اگر فقط به خودم فکر می‌کردم مطمئن باشید شرایطم بهتر می‌شد.»

 

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی از ساعت 18 امروز به مصاف پدیده مشهد رفت که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید:

 

* ترکیب پرسپولیس در نیمه اول: مکانی، نورمحمدی، صبوری، یزدانی، علی‌عسگر، نورالهی، کفشگری، عالیشاه، خالقی، نوری و طارمی

 

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم: مکانی، حسینی، بنگر، قاسمی، کفشگری، عالیشاه، نوروزی، صادقیان، عباس‌زاده، چمندانی و یک بازیکن تستی

 

* بازی امروز را علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و برخی از مسئولان پدیده از نزدیک تماشا کردند.

 

* خلعتبری نیز در تمرین امروز حضور پیدا کرد. این بازیکن ابتدا روی نیمکت با دایی صحبت کرد و سپس روی سکوها رفت و با علیرضا رحیمی، مدیرعامل پرسپولیس گفت و گو کرد و در پایان با ناراحتی ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

 

*علیرضا مرزبان در دقیقه 20 بازی به شدت به داور بازی اعتراض کرد و نسبت به عملکرد او انتقاد داشت. داور هم به او تذکر داد که اگر کارش را ادامه دهد از ورزشگاه اخراج می‌شود.

 

* در ابتدای بازی رضا عنایتی به همراه تمامی بازیکنان پدیده به سمت دایی رفتند و از وی رخصت گرفتند.

 

* رضا نوروزی به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

 

* اما نکته بحث‌برانگیز بازی امروز در دقیقه 40 اتفاق افتاد. در یک صحنه بازیکنان پدیده روی عالیشاه خطا کردند سپس در هنگام زدن این ضربه خطا از پشت محوطه 18 قدم توسط پرسپولیسی‌ها ناگهان حرفی بین عنایتی و عالیشاه رد و بدل شد سپس عنایتی به سمت عالیشاه رفت و با ضربه‌ای به او اعتراض کرد. بازیکنان پرسپولیس و پدیده در این صحنه سعی کردند تا این دو نفر را جدا کنند اما به یک‌باره امرایی بازیکن پدیده ضربه‌ای دیگر با دست به سر عالیشاه کوبید همین موضوع باعث شد که مشکلات بیشتر شود سپس علی دایی وارد ماجرا شد و با فریاد‌های بلندش هر سه بازیکن و سایر بازیکنان را آرام کرد. 5 دقیقه بازی به تأخیر افتاد و پس از آن عنایتی و عالیشاه صورت همدیگر را با پادرمیانی دایی بوسیدند. البته مرزبان نیز در این آشتی‌کنان نقش به سزایی داشت و بازی ادامه پیدا کرد. در بین دو نیمه نیز عالیشاه با عنایتی و امرایی در وسط زمین به خوش و بش گرم پرداختند.

 

* حدود 50 هوادار پشت درب بسته بودند.

 

* علی دایی امروز با لباس شخصی از کنار زمین با فریادهای بلندش بازیکنان را راهنمایی می‌کرد.

 
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:محمد رضا خلعتبری, توسط saied |

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا رحیمی تخفیف عجیب و غریبی از من می‌خواستم و می‌گفت ۵۰۰ میلیون تومان به ما تخفیف بدهید 

 

محمدرضا خلعتبری در گفتگویی ، در مورد بحث حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت:‌هواداران پرسپولیس بدانند می‌خواستم در این تیم بمانم و با علیرضا رحیمی هم صحبت کردم. زیاده‌خواه نیستم اما از قرارداد سال قبل طلب دارم مردم بدانند که این نبوده که نخواهم در پرسپولیس بمانم و شرط عجیبی نداشتم.

 

 

 

وی افزود: 400 میلیون از قرارداد سال قبل باقی مانده که 340 میلیون آن را باید به علی دایی بدهم. رحیمی گفته نمی‌تواند پولی به من بدهد چرا که چک‌هایم برای رویانیان است و خود او باید پرداخت کرد. او می‌گوید قراردادم چیز دیگری بود و 100 میلیون هم بیشتر دریافت کرد به او گفتم این موضوع درست است اما براساس قراردادی که در فدراسیون ثبت شده عمل نکردید.رحیمی می‌گوید چون مبلغ زیاد است نمی‌تواند این پول را پرداخت کند او از من تخفیف خواست که رقمی عجیب و غریب بود.

 

 

 

خلعتبری در ادامه تأکید کرد: او 500 میلیون تومان تخفیف می‌خواست شما می‌دانید سال قبل با چه شرایطی بازی کردیم دیگر تا همین اندازه بس است هواداران من را حلال کنند دوست داشتم با عشق و علاقه در تیم بمانم اما حالا طلب 400 هزار دلاری عجمان باقی مانده و پرداخت پول را عقب انداخته‌اند شاید هم طلب عجمان 250 هزار دلار باشد هر تیمی که بتواند رضایت‌نامه‌ام را بگیرد به آنجا می‌روم.

 

 

 

وی در پایان گفت: امیدوارم پرسپولیس با من یا بدون من در هر جامی موفق باشد اما پرسپولیس سال آینده در سه جام حضور دارد من، مهرداد پولادی و سیدجلال حسینی دوست داشتیم در این تیم بمانیم با اینکه علی دایی را دلسرد می‌کنم بسیار ناراحتم اما جدایی من دارد اتفاق می‌افتد که امیدوارم هواداران ناراحت نشوند.

 

میاچ به تهران می‌آید تا دستیار علی دایی در پرسپولیس شود.

 كریم باقری از پرسپولیس جدا می‌شود تا میاچ جای او را بگیرد. جدایی از پرسپولیس تصمیمی است كه خود باقری گرفته. مشكل كریم باقری با پرسپولیسی‌ها این است كه او از رقم قرارداد فصل گذشته‌اش درصد كمی را گرفته و می‌خواهد باقی‌مانده آن را بگیرد. باقری فصل گذشته با پرسپولیس قرارداد 180 میلیون تومانی بسته بود و در كنار آن هم یك قرارداد متمم با رویانیان بست كه رقم قرارداد او را به 550 میلیون تومان می‌رساند. اما باقری تا این لحظه فقط 27 درصد از قرارداد خود كه 148 میلیون تومان می‌شود را دریافت كرده.


با این حساب او نسبت به همه اعضای تیم پول كمتری گرفته است. به همین دلیل باقری با رحیمی جلسه‌ای گذاشت و از او درخواست كرد كه باقی مانده قراردادش را بدهند. مدیران باشگاه پرسپولیس هم به باقری قول دادند كه پول او را بدهند اما باقری می‌گوید این روزها هرچه با رحیمی تماس می‌گیرد مدیرعامل پرسپولیس جواب او را نمی‌دهد.


از طرفی می‌گوید حتی اگر پولش را از پرسپولیس بگیرد، مشخص نیست كه دایی تمایل داشته باشد او همچنان در كنارش كار كند چراكه تیم تمریناتش را مدت‌هاست شروع كرده و حتی به اردوی اردبیل هم رفته. ضمن اینكه میاچ هم در حال سفر به تهران است تا با باشگاه پرسپولیس برای حضور در كادر فنی این تیم مذاكره كند. با توجه به اینكه دایی به میاچ اعتقادی ویژه دارد، به احتمال فراوان قرارداد میاچ با سرخپوشان در اولین فرصت امضا خواهد شد.

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 تير 1393برچسب:نیلسون کوریا, توسط saied |

این در حالی است که نیلسون طی نامه‌ای با هواداران پرسپولیس هم خداحافظی‌ کرده بود.

 

باشگاه پرسپولیس که برای فصل آینده قراردادی با مدیر برنامه نیلسون منعقد کرده بود، این مدیر برنامه را تهدید کرده که از او به فیفا شکایت خواهد کرد. به همین دلیل تلاش‌های مدیر برنامه ایرانی نیلسون برای حل این مشکل آغاز شد و حالا قرار است نیلسون طی ۷۲ ساعت آینده وارد ایران شده و پای میز مذاکره با پرسپولیسی‌ها بنشیند. مشکل این دروازه‌بان برای ادامه کار با پرسپولیس بر سر مطالبات گذشته و همچنین بیماری همسرش بود.

 

از نکات جالبی که بامداد امروز در هنگام ورود تیم ملی به ایران رخ داد تقدیر باشگاه ذوب‌آهن از بازیکنان ملی‌پوش این تیم بود. جایی که علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال، حسن استکی مربی تیم و تعدادی از عوامل این باشگاه با حضور در فرودگاه امام خمینی(ره) با حلقه‌های گل از قاسم حدادی‌فر و محمدرضا خانزاده تقدیر به عمل آوردند.

 

نکته جالب این‌جاست که ذوبی‌ها محمدرضا خانزاده بازیکن پرسپولیس را که یک نیم‌فصل به صورت قرضی در این تیم بازی کرده همچنان بازیکن خودشان می‌دانند و در مورد او هم رفتاری مشابه با حدادی‌فر را در پیش گرفته‌اند. مسئولان ذوب آهن پیش از این اعلام کرده بودند که با بازگشت خانزاده به تهران مخالف‌اند و تصمیم دارند او را با انتقالی قطعی در اصفهان نگه دارند. حالا دسته گل مسئولان این تیم و استقبالی که  

از خانزاده به عنوان «بازیکن ملی‌پوش ذوب‌آهن» به عمل آورده‌اند نشان می‌دهد آن‌ها همچنان بر تصمیم خودشان اصرار دارند.

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.