ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:محمد رضا خلعتبری, توسط saied |

 مهاجم پرسپولیس از یک تیم قطری پیشنهاد دریافت کرده است.

 محمدرضا خلعتبری این روزها به دنبال دریافت رضایت نامه از پرسپولیس است تا به تیمی جدید برود.

انتقال وی از عجمان به پرسپولیس با دردسرهایی همراه شده و حتی عنوان شده که این قرارداد با تخلف صورت گرفته و احتمال جریمه پرسپولیس و عجمان از سوی فیفا وجود دارد.

باشگاه پرسپولیس مبلغ 250 هزار دلار به عجمان بدهکار است و هر تیمی که خلعتبری را بخواهد، احتمالا باید پرداخت این مبلغ را نیز گردن بگیرد.

خلعتبری از سوی سپاهان پیشنهاد دریافت کرده و یک تیمی قطری نیز وی را می خواهد. با توجه به بدهی 250 هزار دلاری شانس تیم قطری بیشتر از سپاهان به نظر می رسد.

وی در تمرینات اخیر پرسپولیس نیز شرکت نکرد و به همین دلیل دایی نیز از حرکت وی عصبانی است، با این حال مسئولان باشگاه به دنبال پیدا کردن راهی برای حفظ این مهاجم هستند.

جالب اینجاست که خلعتبری اخیرا از مشکلات شدید مالی صحبت کرد ولی این روزها اعلام کرده حاضر است بدهی به عجمان را شخصا بپردازد به شرط اینکه رضایت نامه اش صادر شود! 

نوشته شده در تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:تیم ملی, توسط saied |

فدراسیون جهانی فوتبال رده‌بندی بهترین بازیکنان را پس از اتمام مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل اعلام کرد که بر این اساس، مهرداد پولادی، مدافع چپ تیم ملی بهترین بازیکن ایران در دور اول این تورنمنت بوده است.

 

نکته جالب توجه در مورد مدافع 27 ساله کشورمان این است که او در بین بازیکنان آسیایی پس از تیم کاهیل، مهاجم استرالیا دومین بازیکن برتر قاره آسیا در این رده‌بندی است. پولادی دوازدهمین مدافع برتر این فهرست و البته بهترین مدافع قاره کهن است.

 

جایگاه بازیکنان ایران در رده‌بندی کلی مرحله گروهی به شرح زیر است:

 

 

 

1- رده بیست‌ و‌ هشتم: مهرداد پولادی با 9.04 امتیاز

 

 

 

2- رده شصتم: امیرحسین صادقی با 8.55 امتیاز

 

 

 

3- رده هشتاد و پنجم: رضا قوچان‌نژاد با 8.23 امتیاز

 

 

 

4- رده صد و هشتم: جواد نکونام با 7.97 امتیاز

 

 

 

5- رده صد و پانزدهم: احسان حاج‌صفی با 7.89

 

 

 

6- رده صد و سی‌ و‌ دوم: پژمان منتظری با 7.71 امتیاز

 

 

 

7- رده صد و سی‌و‌چهارم: علیرضا حقیقی با 7.69 امتیاز

 

 

 

8- رده صد و سی‌ و ششم: اشکان دژاگه با 7.67 امتیاز

 

 

 

9- رده صد و هفتاد‌ و سوم: سیدجلال حسینی با 7.3 امتیاز

 

 

 

10- رده دویست و هشت: آندرانیک تیموریان با 6.97 امتیاز

 

 

 

11- رده سیصد و نه: خسرو حیدری با 6.02 امتیاز

 

 

 

12- رده سیصد و نود‌ و‌ سه: مسعود شجاعی با 5.19 امتیاز

 

 

 

13- رده چهارصد و شصت‌ و‌ یک (مشترک): علیرضا جهانبخش با 4.38 امتیاز

 

 

 

14- رده چهارصد و شصت‌ و‌ یک (مشترک): رضا حقیقی با 4.38 امتیاز

 

نوشته شده در تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:کره جنوبی, توسط saied |

حذف اخرین نمایند

ه اسیا از مرحله گروهی جام جهانی

نوشته شده در تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:حمید استیلی, توسط saied |

حمید استیلی در برنامه امروز ورزش و مردم در مورد عملکرد تیم ملی گفت: تیم ملی عملکرد خوبی داشت. نتایج خوب نبود اما روند بازی ما مخصوصا مقابل نیجریه و آرژانتین عالی بود. بازی با بوسنی شرایط خاص خود را داشت. این تیم حذف شده و بدون استرس بازی می‌کرد. در این بازی با توجه به شرایط سنی شادابی دو بازی قبل را نداشتیم. چند سالی بود که ما اشک بازیکنانمان را ندیده بودیم اما دیدید بعد از بازی با آرژانتین و بوسنی بازیکنان اشک ریختند. نباید خودمان را گول بزنیم توان ما همین بود بالاتر از توانمان ظاهر شدیم باید از بازیکنان به خاطر نشاطی که به جامعه آوردند تبریک بگویم.

 

وی در مورد عملکرد دفاعی تیم ملی عنوان کرد: کی‌روش تفکر دفاع و ضد حمله دارد. در منچستر یونایتد در کنار فرگوسن او بیشتر کار دفاع می کرد در بازی با بارسلونا کی‌روش این کار را به خوبی کرد. او استاد مسائل روحی روانی است. کی‌روش قبل بازی با کره جنوبی عکس مربی کره را به بازیکنان داد و خیلی خوب کار کرد. در اولین بازی همین تفکر وجود داشت. قوچان نژاد نزدیک هافبک‌های دفاعی بود و دژاگه در سمت چپ به بازیکنان کمک می‌کرد. خیلی خوب بازیکنان نیجریه و آرژانتین را از کار انداختیم. بازی اول ما خیلی مهم بود. بازیکنان روحیه خوبی مقابل ارژانتین داشتند. بسیار خوب کار کردیم. اگر داور برای ما پنالتی را می‌گرفت شاید 3 امتیاز را می‌گرفتیم و برای بار اول صعود می‌کردیم.

 

کارشناس فوتبال ایران در ادامه اظهار داشت: باید به تفکر کی‌روش احترام بگذاریم چون در جام جهانی خوب بازی کردیم. دفاع کردن راحت تر از حمله کردن است. زمانی که توپ نداریم خیلی خوب شکل می‌گیریم اما زمانی که توپ در اختیار ما است کار سخت است. زمانی توپ را مقابل آرژانتین از دست دادیم که شکل تیمی نداشتیم و گل خوردیم. مقابل بوسنی هم همین مشکل را پیدا کردیم. برای ساختن حمله کار باید از دروازه و مدافعان شروع می‌شود اما در این بازی ها این موضوع را کمتر دیدیم و بیشتر بازی مستقیم می کردیم زمانی توانستیم مقابل آرژانتین خطرساز شویم که منتظری و پولادی نفوذ کردند در این سیستم ما نیاز به نفوذ بازیکنان کناری داریم. در آرژانتین مسی خیلی عقب نمی‌آمد و بیشتر توان خود را در حمله می‌گذاشت.

 

استیلی در مورد وضعیت کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: باید از کی‌روش استفاده بهینه کنیم. اگر روی نیمکت تیم ملی مربیان ایرانی کنار کی‌‌روش بودند می‌توانستند آماده شوند کی‌روش می‌تواند به آنها اموزش دهند. کی‌روش در معماری فوتبال ما نقشی نداشت. اما در جام جهانی خوب بودیم. معماری اصلی در فوتبال ما انجام نشده است.

 

حمید استیلی در مورد وضعیت راه آهن و اینکه آیا سرمربی این تیم شده است، گفت: فردا مشخص می‌شود. صحبت‌هایی در مورد مالک باشگاه است که فردا مشخص می‌شود جا دارد از دادستانی تشکر کنیم که خیلی کمک کرده است. راه آهن در حال نابودی بود. 

نوشته شده در تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:مهرداد پولادی, توسط saied |

در این میان مهرداد پولادی با پیراهنی که به خاطر تکل‌های متعددش به رنگ چمن در آمده و چرک به نظر می‌رسید جایی در میانه‌های زمین نشسته بود و غصه می‌خورد تا اینکه آسمیر آودوکیچ دروازه‌بان سوم بوسنی بالای سر او آمد، لحظاتی با مهرداد صحبت کرد و دلداری‌اش داد.

 

آسمیر که در پرسپولیس با پولادی همبازی بود و مثل مهرداد فقط می‌توانست در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند پیراهن شماره 22 خود را با پولادی عوض کرد. در صحنه‌ای که پولادی مشغول مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی بود پولادی پیراهن آسمیر را برعکس به تن کرده بود.

 
 
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:مهرداد کفشگری, توسط saied |

2 تا عکس با حال و قشنگ از مهرداد کفشگری  

 

نوشته شده در تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:حمید رضا علی عسگر, توسط saied |

عکس های حمید علی عسگری 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سوشا مکانی که فصل گذشته عملکرد خوبی در فولاد خوزستان داشت و در نیم فصل دوم یکی از ارکان قهرمانی این تیم بود، امسال راه جدیدی را در پیش گرفت و به پرسپولیس پیوست. این بازیکن که از استقلال دیگر تیم پرطرفدار پایتخت هم پیشنهاد داشت، این روزها با سرخ‌پوشان در اردوی سرعین به سر می‌برد.

خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص تصمیمات جدید مکانی و دلایلش برای ترک فولاد خوزستان و همچنین پیشنهاد باشگاه خوزستان با این بازیکن صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم.

فارس: ابتدا از اردوی پرسپولیس در سرعین صحبت کن.

خدا را شکر شرایط خوب است و اردوی خوبی را هم پشت سر می‌گذاریم. در این چند روز تمرینات هوازی و بدنسازی خوبی داشتیم و کادر فنی روی این موضوع تاکید کرده که بدن بچه‌ها به شرایط ایده‌آل برسد. البته این اردو ادامه‌دار خواهد بود و فکر می‌کنم در راستای تکمیل شدن برنامه‌های آماده سازی راهی خارج از کشور هم شویم.

فارس: جو پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

من شخصا با این جو بیگانه نیستم چون در اردوهای تیم ملی با برخی از این بازیکنان همبازی بودم و مشکلی از این لحاظ‌ها ندارم. کلا هدفم رفاقت با بازیکنان تیم است و امسال می‌خواهم در کنار پرسپولیس جام بگیرم و مطمئن هستم بقیه بچه‌ها به همراه کادر فنی همین هدف را دنبال می‌کنند.

فارس: کادر فنی پرسپولیس آیا روی یک جام تاکید دارد یا اینکه دایی قصد دارد با تیمش در هر سه جام پرقدرت ظاهر شود؟

صد در صد تیم ما در هر سه جام برنامه‌ریزی کرده ولی من اعتقاد دارم برای موفقیت باید سخت کار کرد و از همان ابتدای فصل باید محکم شروع کنیم. ما باید تمام تمرکز خود را برای موفقیت پرسپولیس بگذاریم چون این تیم خیلی بزرگ است و در این چند سال به حق خودش نرسیده است.

فارس: کمی به عقب‌تر برگردیم جایی که از فولاد خوزستان جدا شدی ولی هنوز دلایل جدایی‌ات را نگفتی.

من هیچ وقت در مورد جدایی‌ام از فولاد خوزستان صحبت نکردم و این اولین بار است که می‌خواهم این مسائل را مطرح کنم. متاسفانه یکسری مسئولان فولاد خوزستان به صورت خودجوش خودشان را کنار کشیدند در حالی که فولاد قهرمان شده بود و استحقاق این موضوع را داشت اما متاسفانه رفتارها درست نبود. در این مدت یکسری مسئولان فولاد بخصوص آقای ابن‌قاسم مصاحبه کردند و گفتند سوشا مکانی اعلام کرده که هوای اهواز گرم است و به همین دلیل او از فولاد رفته است در حالی که این موضوع را صد درصد تکذیب می‌کنم. وقتی این موضوع را پیگیری کردم و پرسیدم چرا این مصاحبه انجام شده است، به من گفتند روزی که قرار بود اهواز را ترک کنم یک راننده تاکسی از قول من به مسئولان فولاد گفته مکانی گفت اینجا هوا گرم است و به همین دلیل در فولاد نمی‌ماند. جالب است که حرف یک راننده تاکسی که غریبه است را قبول کردند در حالی که با خود من تماس گرفته نشد و این موضوع را استعلام نگرفتند.

فارس: بیشتر توضیح می‌دهی. پس دلیل جدایی‌ات چه بود؟

واقعا برایم جالب بود که گفته بودند مکانی گفته هوا گرم است این برایم خیلی عجیب بود. رفتن من از فولاد خوزستان دو دلیل بیشتر نداشت. این را می‌گویم که هواداران بدانند و در جریان امور قرار بگیرند. باعث افتخار من بود که نیم فصل در خدمت فولاد بودم و تمام تلاش خودم را انجام دادم اما نبود حسین فرکی و رفتن او از فولاد یکی از دلایل جدایی‌ام بود و دومین دلیل این بود که زمانی که در اردوی تیم ملی بودم مصاحبه‌ای از سرمربی جدید فولاد خواندم که برایم خیلی عجیب بود. آقای اسکوچیچ اعلام کرده بود از روزی که به ایران آمدم فقط بختیار رحمانی را می‌شناسم و باید فیلم تمامی بازیکنان فولاد را ببینم و بعد درباره آنها نظر بدهم. آقایان تیمی که قهرمان شده بازیکنش نیاز به تست و بازبینی فیلم ندارد و عملکرد او مشخص است. یک مربی حق دارد در مورد بازیکنان تیمش تصمیم بگیرد اما به نظرم این گونه صحبت کردن هم درست نیست. شما می‌بینید بازیکنانی که از فولاد جدا شده‌اند همگی به تیم‌های بزرگ رفته‌اند که مطمئنا چه از نظر زندگی ورزشی و چه از نظر سطح فنی به آنها اضافه خواهد شد. خواهشا مسئولان فوتبال با این صحبت‌ها من را مقابل تماشاگران قرار ندهند و اعتراف می‌کنم اگر حسین فرکی دراین تیم می‌ماند خیلی از بازیکنانی که از فولاد رفته‌اند تصمیم دیگری می‌گرفتند، نمی‌گویم آنها صد در صد می‌ماندند ولی شاید تصمیم دیگری می‌گرفتند. حرف سرمربی محترم فولاد حرفه‌ای نبود زیرا برای منی که 10 سال سابقه در این فوتبال دارم و می‌بینم تیمی که قهرمان شده سرمربی‌اش مدعی می‌شود که باید فیلم بازی بازیکنان را ببیند و بعد در مورد آنها نظر بدهد. این حرف‌ها را زدم و تا حالا هم به آن اشاره نکرده بودم زیرا می‌خواستم مردم خوب خوزستان بدانند که این اتفاقات رخ داده و گرمای هوا و این مسائل بهانه‌ای است برای قراردادن ما مقابل تماشاگران.

فارس: از این موضوع بگذریم. بعد از جدایی از فولاد با پیشنهاد استقلال روبرو شدی و ظاهرا مسئولان این باشگاه به تو گفته بودند که امیر قلعه‌نویی امسال به عنوان دروازه‌بان اول روی تو حساب باز کرده و از نظری‌جویباری خواسته تا این موضوع را به تو منتقل کند. آیا چنین موضوعی صحت دارد؟

من نمی‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم چون حالا دیگر بازیکن پرسپولیس هستم فقط درباره سؤالی که شما پرسیدید به یک جمله بسنده می‌کنم. در جلسه‌ من با مسئولان استقلال برخلاف حرف‌هایی که مطرح می‌شود هیچ صحبتی درباره مهدی رحمتی نشد و تنها چیزی که آنها به من گفتند این بود که قلعه‌نویی تصمیم گرفته امسال تو دروازه‌بان اول استقلال باشی. فقط همین.

فارس: یعنی نمی‌خواهی بیشتر توضیح بدهی؟

اجازه بدهید حالا که بازیکن تیم دیگری هستم صحبتی در این مورد انجام ندهم.

فارس: از این موضوع هم بگذریم حیلی‌ها مدعی شدند مکانی اشتباه کرده که در حضور نیلسون به پرسپولیس آمده و خیلی‌ها هم این ریسک تو را روی شجاعتت برای آینده تحسین کردند. حتی حالا که این شایعه مطرح شده که نیلسون به ایران بر نمی‌گردد پرسپولیسی شدن تو بیشتر به چشم آمده است.خودت چه نظری داری؟

درباره این سؤال شما هم فقط یک جمله می‌گویم چون نمی‌خواهم وارد حواشی شوم. قطعا من یکسری موافق و یکسری مخالف دارم اما بازیکن کم‌تجربه‌ای نیستم. من با 10 سال سابقه حضور در این فوتبال با حرف یکسری آدم هدف‌دار نه با تعریف‌ها سرمست می‌شوم  و نه با این انتقادها پا پس می‌کشم. من به پرسپولیس آمدم اول برای موفقیت در زندگی ورزشی‌ام و دوم برای موفقیت این تیم. دوست دارم به چیزهایی که می‌خواهم برسم و طی این سال‌ها به آن نرسیدم دست پیدا کنم و مطمئن هستم این تیم امسال نتیجه لازم را می‌گیرد. من نمی‌خواهم درباره نیلسون و دیگران حرف بزنم چون به کار فنی خودم اعتقاد دارم.

فارس: در پایان این گفت‌وگو صحبت خاصی نداری؟

حرف آخرم این است که اگر بعضی مواقع حرفی نمی‌زنم و یا مصاحبه نمی‌کنم دلیل بر این نیست که چیزی برای گفتن ندارم. بعضی مواقع سکوت من از صد تا مصاحبه برای خیلی‌ها بدتر است.

نوشته شده در تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:حسین ماهینی,نیلسون کوریا, توسط saied |

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد پروسه بازگشت نیلسون کوریا جونیور تقریبا منتفی شده و اگر اتفاق خاص و عجیبی رخ ندهد، او را در دیگر درون دروازه این تیم نخواهیم دید. گلر محبوب هواداران پرسپولیس مدتی پیش مدعی شده بود که فوتبالش را در ایران به پایان خواهد رساند و حتی مربیگری را همین جا آغاز خواهد کرد اما به نظر می رسد نتوانسته با مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی برسد و به همین خاطر قید ادامه حضور در این تیم را زده است.

با پایان کار نیلسون در پرسپولیس، سرخپوشان حتما به جذب یک دروازه بان ذخیره نیاز خواهند داشت. آن ها حفاظت از دروازه برای فصل بعد را به سوشا مکانی سپرده اند و با توجه به جدایی رضا محمدی و امضای قرارداد او با نفت مسجدسلیمان، احتمالا به زودی با یک دروازه بان کم نام و نشان تر قرارداد امضا می کنند.

آی اسپورت،علاوه بر نیلسون، وضعیت حسین ماهینی در باشگاه پرسپولیس نیز مبهم به نظر می رسد. در زمان حضور این مدافع راست در برزیل، مدیربرنامه های او با باشگاه به توافق نهایی رسید و قرارداد نیز امضا کرد اما این بازیکن تا قسط اول مطالبات اش را دریافت نکند حاضر به شرکت در تمرینات این تیم نمی شود. ماهینی بر اساس قراردادش با پرسپولیس، بازیکن آزاد محسوب می شود و آز آنجایی که دایی اعلام کرده است به بازیکنانی که در اردوی بعدی حاضر نباشند نیازی ندارد، عدم دریافت مطالبات می تواند کار ماهینی را نیز در پرسپولیس به نقطه پایان برساند.

نوشته شده در تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:کریم انصاریفرد, توسط saied |

عکس های کریم انصاریفرد 

 

نوشته شده در تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:کارلوس کیروش, توسط saied |

خبرگزاری اسوشیتدپرس پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران از دور مسابقات جام جهانی 2014، از استعفای کی روش خبر داد.

تیم ملی ایران چهارشنبه شب پس از شکست 3 بر یک از بوسنی در آخرین دیدار خود در گروه F جام جهانی، شانس صعود به دور دوم این رقابت ها را از دست داد و از این گروه دو تیم آرژانتین و نیجریه راهی مرحله بعد شدند.

به گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، کی روش اندکی بعد از این مسابقه با بیان اینکه نتوانسته بر سر مسائل مالی با مسوولان فوتبال ایران به توافق برسد، اعلام کرد تیم ملی ایران را ترک می کند.

وی افزود: من تعهد خود را نشان دادم اما هیچ تعهدی از طرف مقابل برای تمدید قراردادم ندیدم.

کی روش ادامه داد: من عاشق ایران بودم ولی ازدواج یک طرفه فایده ای ندارد.

این مربی 61 ساله پرتغالی در سال 2011 به عنوان سرمربی تیم ملی ایران برگزیده شد و توانست این تیم را به جام جهانی 2014 برساند.

وی سابقه مربیگری در تیم های ملی پرتغال و رئال مادرید اسپانیا را هم در کارنامه دارد و برای مدتی دستیار الکس فرگوسن در تیم منچستریونایتد انگلیس بوده است.

بر اساس گزارش اسوشیتدپرس، تیم ایران با مربیگری کی روش بعد از تساوی بدون گل مقابل نیجریه به دلیل ارایه تاکتیک های دفاعی مورد انتقاد قرار گرفت اما سپس در بازی با آرژانتین قبل از گل لحظات پایانی لیونل مسی، نزدیک بود شگفتی ساز جام شود.

این مربی در دفاع از تاکتیک های دفاعی خود اظهار داشت: بازیکن با تجربه ای که بتواند حمله کند، نداشتیم. مردم و بازیکنان ایران در قلب من جای دارند. کار در ایران برای من تجربه فوق العاده ای بود.

وی در خصوص شکست ایران مقابل بوسنی هم تأکید کرد: بهترین تیم گروه صعود نکرد. بوسنی نشان داد که بازیکنان و تیم بزرگ و با تجربه ای دارد. سطح بازی این تیم بالا آمده و به همین دلیل هیچ فرصتی به ما ندادند.

کی روش در خاتمه گفت: بازیکنان من با توجه به تمامی محدودیت ها خوب بازی کردند و از این نظر خیلی خیلی به آنها افتخار می کنم.

نوشته شده در تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:تست پرسپولیس, توسط saied |

در میان همه بازیکنانی که برای تست دادن در اردوی اردبیل با تیم فوتبال پرسپولیس تمرین کردند،  علی دایی تنها صادق گشنی را پسندید. دایی تا به امروز این هافبک طراح را در جمع بازیکنان تیمش نگه داشته است اما به نظر می رسد این بازیکن هم در جمع پرسپولیسی ها ماندگار نباشد. کاپیتان فصل گذشته تیم ایرنجوان بوشهر، جزو بازیکنان سهمیه بزرگسال محسوب می شود و با توجه به محدودیت نفرات در این فهرست که نهایتا می تواند 18 بازیکن در خود داشته باشد، شانس چندانی برای اضافه شدن به باشگاه پرسپولیس پیش روی خود نمی بیند.

 
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:مهرداد پولادی, توسط saied |

پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فکر می‌کنم که تنها تجربه عامل شکست ما مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین بود.

 مهرداد پولادی پس از شکست 3 بر یک تیم ملی ایران مقابل بوسنی‌وهرزگوین اظهار داشت: ما در جام جهانی خیلی خوب بازی کردیم و سرمان بالاست. پس از صعود به جام جهانی 2014 برزیل مشکلاتی چون عدم آماده‌سازی برای این رقابت‌ها داشتیم اما در اردوی سه ماه منتهی به این مسابقات دوره سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود:" خدا را شکر می‌کنم که بازی‌های خوبی انجام دادیم و خدا کمک کرد که باعث غرور مردم شویم. اکنون وجدان‌مان راحت است در این بازی‌ها کم نگذاشتیم."

بازیکن تیم ملی کشورمان در پاسخ به این سؤال که چه چیزی باعث شد که در این رقابت‌ها آن چیزی که در ذهن بازیکنان بود طبق نقشه پیش نرود، گفت: همه چیز در این رقابت‌ها خوب بود اما تجربه عامل شکست ما مقابل بوسنی‌وهرزگوین بود. اگر پیش از مسابقات جام جهانی با تیم‌های بزرگ بازی می‌کردیم شرایط ما بهتر بود.

پولادی با اشاره به شکست ایران مقابل بوسنی تصریح کرد:" اگر در یک بازی عادی و یا در نخستین دیدار‌مان در بازی‌های جام جهانی مقابل بوسنی بازی می‌کردیم چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد. بوسنی شانسی برای صعود نداشت و از این رقابت‌ها حذف شده بود و خیلی راحت مقابل ایران بازی کرد."

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:اردو اردبیل, توسط saied |

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11:30 دقیقه امروز در سرعین اردبیل برگزار شد. در این تمرین بازیکنان قرمزپوش به تنیس فوتبال پرداختند و با یک ریکاوری به ارودی خود در اردبیل پایان دادند.

 

قرمز پوشان قرار است ساعت 17 امروز به تهران برگردنند.

 

اما پرسپولیسی‌ها شب گذشته پس از  شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بوسنی و خداحافظی با جام جهانی، به سالن شهدای سرعین اردبیل رفتند و دیداری دوستانه با تیم منتخب اردبیل داشتند. این در شرایطی بود که صبایی‌ها نیز در این مسابقه فوتسال شرکت کردند و با قرمزپوشان یک تیم را مقابل منتخب اردبیل تشکیل دادند. در تیم فوتسال پرسپولیس و صبا سعید عزیزیان،‌ مولایی، فروزانی، حاتم، صمد مرفاوی، و ساکت الهامی با مربیگری علی دایی حضور داشتند که بالاخره پرسپولیسی‌ها موفق شدند با دو گل مولایی و دو گل صمد مرفاوی منتخب اردبیل را شکست دهند، این در شرایطی بود که این مسابقه تماشاگران فراوانی از جمله بازیکنان دو تیم را داشت.

 
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:هادی نوروزی, توسط saied |

عکس های شخصی و با حال هادی نوروزی مهاجم پرسپولیس که دوباره به خونش برگشت 

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:محمد عباس زاده, توسط saied |

محمد عباس زاده بعد از  توافق با مسعولین پرسپولیس 2 فصل دیگر در پرسپولیس ماندنی شد و به این ترتیب ترافیک مهاجمین علی دایی خیلی زیاد تر از حد معمول بشود

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:تیم ملی, رختکن,, توسط saied |

کارلوس کی‌روش پس از نشست خبری بازی ایران مقابل بوسنی در رختکن تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد. چند نفر از بازیکنان از شکست برابر بوسنی و

 

راه نیافتن به دور بعد به شدت ناراحت بودند و گریه می‌کردند که کی‌روش با آنها صحبت کرد و دلداری‌شان داد. کفاشیان و سجادی نیز در رختکن حاضر

 

شده و با بازیکنان صحبت کردند.

طبق صحبت‌های انجام شده کی‌روش به همراه تیم ملی به تهران می‌آید. هر چند خود او بارها تلویحا اشاره کرده که در ایران نخواهد ماند، اما مسئولان

 

 

فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش می‌گویند مذاکرات را در تهران ادامه خواهند داد.

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:سید جلال حسینی, توسط saied |

سید جلال حسینی به الاهلی قطر پیوست 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، سایت عربی الكاس از پیوستن سید جلال حسینی به تیم فوتبال الاهلی خبر داد.

 

به نوشته این سایت مذاكرات نهایی بین مسئولان این باشگاه و بازیكن پرسپولیس صورت گرفته و طی چند روز آینده این انتقال به طور رسمی انجام

خواهد شد. 

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:نیلسون کوریا, توسط saied |
به گزارش مشرق، نیلسون حالا در فرانسه مشغول تفریح و استراحت است. دروازه بان برزیلی پرسپولیس با یکسری اتفاقات بسیار عجیب و غریب، تهران را ترک کرد. اتفاقاتی که هنوز هم ادامه دارد.

این دروازه‌بان برزیلی در مصاحبه‌ای از مشکلات واتفاقاتی که در پرسپولیس برایش رخ داده است گفت که در زیر می خوانید:

*دل مان برایت تنگ شده نیلسون!

مرسی، من هم همین طور. در برزیل و حالا در اروپا، به خاطرات خوبی که هواداران و دوستانم در تهران برایم ساخته اند، فکر می کنم. اوضاع خیلی خوب است، آمده ام فرانسه و در کنار خانواده استراحت می کنم.

*برویم سر اصل مطلب، به پرسپولیس برمی گردی؟

من باید از علی دایی تشکر کنم. او دو بار با مدیربرنامه هایم تماس گرفت و گفت که مرا می خواهد اما در این مدت، اتفاقاتی رخ داد که باید به شما و هواداران بگویم.

*چه اتفاقاتی؟

اول اینکه من در فصل گذشته، خاطرات خوبی داشتم اما اوضاع و احوال مالی باشگاه اصلا خوب نبود و همه ما اذیت شدیم. اتفاقاتی رخ داد که حتی در فیلم های هالیوودی هم ندیده بودم. نزدیک بود خانه اجاره ای من توسط صاحبخانه تخلیه شود یا اتومبیلی که در اختیارم بود، با اعتراض شدید و درگیری، از من گرفته شد. ده ها اتفاق دیگر هم بود که هواداران نمی دانند. آخرینش هم آن تماسی بود که از تهران با مدیربرنامه هایم برقرار شد و به او گفته بودند علی دایی دیگر مرا نمی خواهد در حالی که آن ماجرا حقیقت نداشت. البته این را می دانستم که دایی مرا دوست دارد و این مساله، اصلا نمی تواند واقعیت داشته باشد ولی به هر حال باعث نگرانی ام شد.

*جواب سوال مان را ندادی، به پرسپولیس برمی گردی؟

هر کسی که مرا کمی بشناسد، می داند نظرم در مورد حضور در پرسپولیس چیست. من می خواهم فوتبالم را در این باشگاه به اتمام برسانم و مربی گری را در پرسپولیس شروع کنم. از طرفی، خیلی خوشحالم که می شنوم علی دایی نیز مرا می خواهد و دو بار برای تمدید قرارداد من، با مدیربرنامه هایم صحبت کرده ولی ماجرا چیز دیگری است. شنیده ام مدیران جدیدی به باشگاه پرسپولیس آمده اند و این باعث خوشحالی است که بالاخره تکلیف باشگاه روشن شد ولی دو نکته در این میان وجود دارد.

*بیشتر توضیح می دهی؟

اول اینکه من از دو فصل قبل و فصل گذشته، مطالباتی دارم و باید آن را دریافت کنم. دوم اینکه قرارداد من نسبت به بسیاری از بازیکنان خارجی که در ایران کار می کنند، به خصوص بازیکنان برزیلی، کمتر است ولی شنیدم که مسئولان باشگاه می خواهند باز هم از مبلغ قراردادها کم کنند که البته در مورد من، چندان منصفانه به نظر نمی رسد. فصل گذشته، من با پول هایی که از لیگ پرتغال گرفته بودم، در تهران زندگی می کردم که این موضوع اصلا حرفه ای به نظر نمی رسد. در چنین روزهایی، من در تهران بودم و تیم را رها نکردم حتی وقتی آژانس نقل و انتقالات کانادایی، قصد شکایت از باشگاه پرسپولیس را داشت، ایران را ترک نکردم، حالا حق دارم نسبت به کسر قراردادم متعرض باشم. سومین مساله هم برمی گردد به شایعه ای که از زبان مدیرعامل جدید باشگاه شنیده ام.

*اتفاق جدیدی افتاده؟

نمی دانم، یکی از دوستانم می گوید آقای رحیمی گفته از این به بعد باید تمام قراردادهای مان را با واحد پولی ریال منعقد کنیم که این موضوع به ضرر من است و اگر این طور باشد، احتمال بازگشتم به پرسپولیس خیلی سخت می شود. البته تاکید می کنم که نمی دانم مدیر جدید پرسپولیس چنین حرفی زده یا نه ولی به هر حال نمی توانم چنین ریسکی را بپذیرم. با وجود تشکر از علی دایی، شاید به همین علت نتوانم پرسپولیس را همراهی کنم هرچند این موضوع برایم بسیار سخت خواهد بود.
 
 
 
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:سوشا مکانی,همسر سوشا مکانی, توسط saied |

جدید ترین عکس های سوشا مکانی و همسرش 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:سوشا مکانی,محسن بنگر,افشین اسماعیل زاده, توسط saied |

سوشا دروازه بان فیکس ارتش سرخ که بین همه همیشه محبوب هست 

خدایی اون دعوا رو یادتونه چه خر تو خری بود زندی که وحشی شده بود

یه دعوای باحال من هنوز اونجوری دعوا ندیده بودم 

در ضمن اینم بگم که اقا سوشا قراره به زودی دوماد بشه

 

 

افشین هم جوون تیم هم اتقی سوشا کلا بچه باحالیه 

 

محسن بنگر عزیزم

دوستان به زودی یه چیز باحال از سوشا براتون میزارم

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:سید جلال حسینی, توسط saied |

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به سالوادور، «سیدجلال حسینی» با بیان اینکه بازیکنان از کی روش درخواست کردند تا در کنار تیم ملی بماند، افزود: کی روش در رختکن با تشکر از عملکرد بازیکنان از ما خداحافظی کرد و این در حالی است که ما از مسوولان درخواست کردیم با رفتن او موافقت نکنند.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: امیدوارم کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد این مربی کاربلد بهترین تصمیم را بگیرد و او همچنان در ایران به کارش ادامه دهد.

وی افزود: درست است که ما از جام جهانی کنار رفتیم اما شکست برابر بوسنی چیزی از ارزش های تیم ملی ما کم نمی کند. در دو بازی قبل خوب بودیم ولی به خاطر پروازهای زیاد و فشار بازی ها خسته بودیم.

وی ادامه داد: کی روش برای این بازی با ما خیلی صحبت کرده بود و تمرکز بالایی داشتیم اما همان خستگی باعث شد که به مشکل بربخوریم. البته بوسنی هم چیزی برای از دست دادن نداشت.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: کی روش در رختکن از ما تشکر کرد و مثل همیشه مانند یک معلم برای ما حرف زد.

 
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:وداع تلخ, توسط saied |

این جا جاییه که دیگه ابی و قرمز جایی نداره فقط تیم ملی خیلی دلم براش سوخت 

طفلکی خیلی گریه کرد اخرین جام جهانیش بود 

خواست به خوبی تمام شه ولی نشد 

اندو خیلی احساساتی شد 

اخیییییییییی

 

 


 

 

 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:مهدی دغاغله, توسط saied |

مهدی دغاغله که از ابتدای تمرینات سرخپوشان در تیم حضور یافت، به سوالاتی در مورد اردوی سرخپوشان چنین پاسخ داد:

از تمرینات پرسپولیس در اردوی سرعین صحبت می‌کنی؟

اردویی بسیار خوب با تمریناتی بسیار سنگین و سخت را پشت سر می‌گذاریم. حکایت این تمرینات برای ما مثل بیماری است که برای رفع بیماری آمپول پنی‌سیلین می‌زند. اولش دردآور است اما بعد از آن سلامتی است.

 

در این مدت فضای پرسپولیس را چطور دیدی؟

خدا وکیلی فضای پرسپولیس با آن ذهنیتی که آمدم خیلی متفاوت است. واقعا محیط خیلی خوب و صمیمی را دیدم. بچه‌ها همه با هم رفیق هستند.

 

آن ذهنیتی که می‌گویی را  کسی ایجاد کرده بود؟

خب درباره تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس همیشه این بحث‌ها و طرز فکرها وجود دارد.اما وقتی آمدم دیدم همه با هم دوست هستند.فرقی بین هم نمی‌گذارند.از نفرات جدید خیلی خوب استقبال کردند و قدیم‌ترها اتفاقا کمک کردند تا خیلی زود با فضای پرسپولیس اخت بشویم.خدا را شکر همه چیز به خوبی پیش می‌رود.

 

می‌توانی در پرسپولیس مهدی دغاغله سابق باشی؟

شک ندارم اگر در تمرینات خوب ظاهر شوم، هیچ‌وقت آمادگی بازیکن از نظرش علی آقا(دایی) دور نمی‌ماند.من تمام تلاشم را در تمرینات خواهم کرد.اگر سرمربی صلاح دانست از من استفاده کند که با تمام وجود برای پیروزی پرسپولیس تلاش خواهم کرد.اگر هم تشخیص ایشان به بیرون ماندن من از ترکیب تیم بود،باز در تمرینات تلاشم را چندبرابر خواهم کرد تا بالاخره نظر موافق سرمربی‌ام را جلب کنم.

 

در پست پر ترافیکی هم حضور داری؟

تمام سعی و تلاشم را خواهم کرد تا ببینم چه پیش می‌آید.خوبی کار در پرسپولیس این است که فضای رقابت بسیار سالم است و بازیکنان هم‌پست با هم رفیق هستند. تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم همان بازی‌هایی را که در ملوان انجام می‌دادم را با کیفیتی به مراتب بهتر در پرسپولیس به اجرا بگذارم.

 

با چه هدفی به پرسپولیس آمدی؟

هدفم اول درخشش با پیراهن پرسپولیس و بعد رسیدن به پیراهن تیم‌ملی است.فکر کنم این هدف اولیه بازیکنانی است که به پرسپولیس و تیم‌های بزرگ می‌روند.من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

 

علی دایی در عین رفاقت با شاگردانش،مربی سخت‌گیری نیز هست؟

یکی از دلایل انتخاب پرسپولیس برای من،حضور اقای دایی بود.صداقتی که در رفتار و گفتار ایشان در صحبت و برخوردی که پیش از امضای قرارداد دیدم،باعث شد حتی قراردادم را سفید امضاء کنم.در حالی که  پیشنهادات دیگری هم داشتم. حالا از ته دل راضی‌ام که پرسپولیس را انتخاب کردم.

 

لیگ‌برتر،جام حذفی و لیگ‌قهرمانان آسیا.در کدام‌یک پرسپولیس بخت قهرمانی محسوب می‌شود؟

الان تمام فکر و ذکر بچه‌ها چیزی جز قهرمانی در لیگ‌برتر نیست.جام‌حذفی هم همین‌طور.اما موفقیت در لیگ‌قهرمانان آسیا کار ساده‌ای نیست.ما تلاش‌ان را خواهیم کرد تا مرحله به مرحله در این بازی‌ها پیش برویم.در مرحله اول نیز به فکر صعود از گروه‌مان خواهیم بود.بعد به مراحل بعدی خواهیم پرداخت.

 

مهدی دغاغله ملی‌پوش ایران در جام‌ملت‌های آسیا خواهد بود؟

توکل به خدا.من سعی خودم را خواهم کرد.تا نظر سرمربی تیم‌ملی در آن مقطع چه باشد.

 
 
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:مهردادپولادی,علیرضاحقیقی,کارلوس کیروش,تیم ملی, توسط saied |

علیرضا سرتو بالا بگیر همتون عالی بودید نشد که بشه ولی افرین به همتون خدایی کسی تا این جا هم فکر نمیکرد بیاین ولی اومدید افرین به همتون

چه ابی چه قرمز  

 

مهرداد میدونم دیگه تو پرسپولیس نمیبینمت لژیونر میشی افرین مرحبا به تو و تمام یوز پلنگ های ایران

 

جلال تو هم عالی بودی و ایشاالله لژیونر شی دوست داریم 

 

مرسی کارلوس کیروش همیشه تو قلب مایی و اسمتو تو تاریخ این کشور ثبت کردی دوستت داریم

کلا مرسی از همه ی یوز پلنگ های این مرز و بوم که همه جوره عالی بودند 

 

 

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:پرسپولیس,متحده,اردبیل, توسط saied |

عکس های بازی پرسپولیس و متحدهی اردبیل که با گل امید عالیشاه بازی رو بردیم + ادامه مطلب رو از دست ندید 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:محسن بنگر,دریابنگر,دنیزبنگر, توسط saied |

دررریا بنگر واقعا دمش گرم محسن شدیدا 

اخه تو این وضعیت 

6666666666666666666 بابا دمت گرم سروری محسن 

محسن اسیا سرور کیسه هاییییییییییییییییییییییییی 

 

اینم دنیز . دنیز بنگر  

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:پرسپولیس ,بازی دوستانه, توسط saied |

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و متحد اردبیل در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که حدود 2هزار هوادار این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

 

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی تدارکاتی خود در اردوی اردبیل از ساعت 18 امروز در ورزشگاه تختی به مصاف متحد اردبیل رفت و موفق شد میزبان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.



تک گل این دیدار را امید عالیشاه در دقیقه 85 به ثمر رساند.



حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید:

ترکیب پرسپولیس در نیمه اول:

مکانی، صبوری،‌ بنگر، نوری، عسگر، کفشگری، ابراهیم‌زاده، اسماعیل‌زاده، صادقیان، دغاغله و عباس‌زاده.

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم:‌

دروازه‌بان تستی، علوی، حسینی، بنگر، علی‌عسگر، کفشگری، نوری، عالیشاه، نوروزی، فاطمی و طارمی.

*رضا نوروزی مهاجم جدید قرمزپوشان با تصمیم کادر فنی امروز تنها به دور زمین اختصاصی دوید.

*حدود 2هزار هوادار بازی امروز را از نزدیک تماشا کردند، آنها به شدت علی دایی را مورد تشویق قرار می‌دادند.

*مهدی دینورزاده مدافع سابق پاس تهران و حال حاضر شهرداری اردبیل میهمان ویژه بازی امروز به همراه مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل بود. آنها خوش و بش گرمی نیز با قرمزپوشان داشتند.



*چهار مدرسه فوتبال اردبیل نیز در گوشه‌ای از ورزشگاه بازی امروز را تماشا می‌کردند اما نکته جالب امروز شماره‌های عجیب و غریب بازیکنان بود. مثلاً نوری با شماره 46 امروز به میدان رفته بود.



*صادقیان و عسگر نیز بدون مشکل امروز پس از مدتی در فوتبال گروهی بازی کردند.

*در بازی امروز متحد اردبیل لباس سرمه‌ای و پرسپولیسی‌ها لباس قرمز پوشیدند.

*در ابتدای بازی بازیکنان اردبیلی به سمت نیمکت پرسپولیس آمدند و از علی دایی بابت حضور در زمین رخست گفتند.

*پرسپولیسی‌ها پس از بازی امروز قرار است یک بازی دیگر مقابل شهرداری اردبیل انجام دهند و روز پنجشنبه به تهران بازگردند. آنها پس از یک روز استراحت از روز شنبه هفته آینده تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.



*علی دایی نیز در بازی امروز کنار خط ایستاده بود و نکات ضروری را با تأکید فراوان به بازیکنان و مخصوصاً جوان‌ترها گوشزد می‌کرد.

*تشویق ملی‌پوشان کشورمان نیز امروز در ورزشگاه تختی اردبیل اتفاق افتاد. مشخص بود که هواداران اردبیلی از عملکرد تیم ملی در بازی‌های جام جهانی راضی بودند.



علی دایی نیز قبل از بازی امروز در اقدامی بسیار زیبا به اقامتگاه ترک اعتیاد استان اردبیل رفت و ضمن گفت‌وگو با افرادی که در این مجتمع در حال ترک اعتیاد هستند برای آنها آرزوی سلامتی کرد. 

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:قاسم حدادیفرد, توسط saied |

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کردند که هافبک این تیم قراردادش را تمدید کرده است.

 

به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، این باشگاه با صدور بیانیه‌ای در مورد تمدید قرارداد قاسم حدادی‌فر با باشگاه ذوب‌آهن توضیحاتی را ارائه داد است.

در این بیانیه آمده است:

مدیران محترم باشگاه های لیگ کشور؛ قاسم حدادی فر را ذوب آهنی بدانید،ایشان قبل از جام جهانی قرارداد خود را امضا نموده است.

لطفا اجازه بدهید تمرکز قهرمانان ما در جام جهانی فقط روی مسابقه آخر باشد.



این‌روزها تب جام جهانی تمامی دنیا را فراگرفته است و مردمی که تیم‌های کشورشان در جام جهانی شرکت کرده‌اند از تلاش قهرمانان خود برای پیروزی لذت می برند و این دست آوردی است که فقط و فقط فوتبال می‌تواند به همراه خود داشته باشد و مردم خوب ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند ولی گویی فراموش کردیم که مسابقه با بوسنی که شاید مهمترین دیدار تمامی ادوار فوتبال ما می‌باشد به نوعی بایستی در کمال آرامش برنامه ریزی شود تا قهرمانان ما بتوانند با تمامی تمرکز خود، با پیروزی در این میدان تاریخ ساز شوند و باعث شادی و شادکامی ملت قهرمان ما شوند و در این میان نقش مدیران باشگاه ها نیز بسیار تعیین کننده است به‌ویژه عزیزانی که فعلاً در برزیل و در نزدیکی قهرمانان ما هستند، شنیده‌ها حاکی از این است که تماس آنان با برخی از قهرمانان از جمله قاسم حدادی فر و ارائه پیشنهادات مالی برای جذب آنان برای باشگاه مطبوعشان، تمرکز برخی آنان را تحت تاثیر قرار داده و بجای فکر کردن به مهمترین مسابقه تمام طول دوران ورزشی خود به فکر دست یابی به منابع مالی بیشتری در لیگ 93-94 می‌باشند.



از این‌رو برحسب وظیفه و برای جلوگیری از به هم ریختگی روحی و روانی این قهرمانان استدعا داریم از تماس‌های مکرر و ارائه پیشنهادات اغوا کننده که ثمره‌ای بجز برهم زدن تمرکز شیرمردان دلاور ما ندارد خودداری کنند و اجازه بدهند تا در کمال آرامش فاتح بزرگترین نبرد فوتبالی تاریخ کشورمان باشند.

در خصوص قاسم حدادی‌فر قهرمان بزرگ و با اخلاق تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز برای پیش گیری از تماس‌های مکرر برخی از مدیران، دست اندرکاران باشگاه‌های به اطلاع می‌رساند که عین قرارداد امضا شده ایشان بر روی سایت باشگاه قرار می‌گیرد تا اعلام نماییم حدادی‌فر ذوب آهنی است و عزیزان برای تکمیل تیم خود به فکر هافبک بازیسازی غیر از حدادی فر باشند

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:رضا محمدی,نفت مسجد سلیمان, توسط saied |

رضا محمدی در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس و انتقالش به نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: پس از پایان فصل چند پیشنهاد خوب داشتم که در نهایت نفت مسجد سلیمان را انتخاب کردم و با قراردادی یک‌ساله به این تیم رفتم. به امید خدا تا آخر هفته به تمرینات این تیم اضافه می‌شوم.

وی ادامه داد: احتیاج داشتم به تیمی بروم که بتوانم بازی کنم به خاطر همین انتخاب نفت مسجد سلیمان اصلاً برای من ریسک نبود. مردم مسجد سلیمان فوتبال را با تمام وجود دوست دارند و قطعاً با حمایت آنها تیم نتیجه خواهد گرفت.

 

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که تکلیف طلبش از این تیم به کجا کشیده شده است، عنوان کرد: قرار شد در اسرع وقت طلب من را بدهند. البته باید بگویم که 130 میلیون به پرسپولیس تخفیف دادم.

 

محمدی در خصوص اینکه آیا از کسی در پرسپولیس ناراحتی ندارد، خاطرنشان کرد: ناراحتم اما سعی می‌کنم ناراحتی‌ام را در دلم نگه دارم. می‌خواهم امسال بهترین بازی‌ها را برای نفت مسجد سلیمان انجام دهم و ثابت کنم همان رضا محمدی هستم که از سپاهان با سلام و صلوات به پرسپولیس آمدم اما برخوردهای خوبی ندیدم. هواداران بدانند پرسپولیس را با تمام وجود و با تمام سلول‌های بدنم دوست دارم و روزی دوباره به این تیم برمی‌گردم.

 
 
 
 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.