ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 تير 1393برچسب:حمید استیلی, توسط saied |

حمید استیلی در برنامه امروز ورزش و مردم در مورد عملکرد تیم ملی گفت: تیم ملی عملکرد خوبی داشت. نتایج خوب نبود اما روند بازی ما مخصوصا مقابل نیجریه و آرژانتین عالی بود. بازی با بوسنی شرایط خاص خود را داشت. این تیم حذف شده و بدون استرس بازی می‌کرد. در این بازی با توجه به شرایط سنی شادابی دو بازی قبل را نداشتیم. چند سالی بود که ما اشک بازیکنانمان را ندیده بودیم اما دیدید بعد از بازی با آرژانتین و بوسنی بازیکنان اشک ریختند. نباید خودمان را گول بزنیم توان ما همین بود بالاتر از توانمان ظاهر شدیم باید از بازیکنان به خاطر نشاطی که به جامعه آوردند تبریک بگویم.

 

وی در مورد عملکرد دفاعی تیم ملی عنوان کرد: کی‌روش تفکر دفاع و ضد حمله دارد. در منچستر یونایتد در کنار فرگوسن او بیشتر کار دفاع می کرد در بازی با بارسلونا کی‌روش این کار را به خوبی کرد. او استاد مسائل روحی روانی است. کی‌روش قبل بازی با کره جنوبی عکس مربی کره را به بازیکنان داد و خیلی خوب کار کرد. در اولین بازی همین تفکر وجود داشت. قوچان نژاد نزدیک هافبک‌های دفاعی بود و دژاگه در سمت چپ به بازیکنان کمک می‌کرد. خیلی خوب بازیکنان نیجریه و آرژانتین را از کار انداختیم. بازی اول ما خیلی مهم بود. بازیکنان روحیه خوبی مقابل ارژانتین داشتند. بسیار خوب کار کردیم. اگر داور برای ما پنالتی را می‌گرفت شاید 3 امتیاز را می‌گرفتیم و برای بار اول صعود می‌کردیم.

 

کارشناس فوتبال ایران در ادامه اظهار داشت: باید به تفکر کی‌روش احترام بگذاریم چون در جام جهانی خوب بازی کردیم. دفاع کردن راحت تر از حمله کردن است. زمانی که توپ نداریم خیلی خوب شکل می‌گیریم اما زمانی که توپ در اختیار ما است کار سخت است. زمانی توپ را مقابل آرژانتین از دست دادیم که شکل تیمی نداشتیم و گل خوردیم. مقابل بوسنی هم همین مشکل را پیدا کردیم. برای ساختن حمله کار باید از دروازه و مدافعان شروع می‌شود اما در این بازی ها این موضوع را کمتر دیدیم و بیشتر بازی مستقیم می کردیم زمانی توانستیم مقابل آرژانتین خطرساز شویم که منتظری و پولادی نفوذ کردند در این سیستم ما نیاز به نفوذ بازیکنان کناری داریم. در آرژانتین مسی خیلی عقب نمی‌آمد و بیشتر توان خود را در حمله می‌گذاشت.

 

استیلی در مورد وضعیت کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: باید از کی‌روش استفاده بهینه کنیم. اگر روی نیمکت تیم ملی مربیان ایرانی کنار کی‌‌روش بودند می‌توانستند آماده شوند کی‌روش می‌تواند به آنها اموزش دهند. کی‌روش در معماری فوتبال ما نقشی نداشت. اما در جام جهانی خوب بودیم. معماری اصلی در فوتبال ما انجام نشده است.

 

حمید استیلی در مورد وضعیت راه آهن و اینکه آیا سرمربی این تیم شده است، گفت: فردا مشخص می‌شود. صحبت‌هایی در مورد مالک باشگاه است که فردا مشخص می‌شود جا دارد از دادستانی تشکر کنیم که خیلی کمک کرده است. راه آهن در حال نابودی بود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: