ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:مهرداد پولادی, توسط saied |

مهرداد پولادی مهمان امشب برنامه ۲۰۱۴ در خصوصی بازی خوب خود گفت : نظر لطف شما ست، اما اگر بچه ها نبودند و مثل یک تیم خوب ظاهر نمی شدند نمی توانستیم این بازی را ارائه کنیم. از لطف و اعتماد کیروش و آقای دایی تشکری می کنم. خوشحالم که توانستم جواب خوبی به اعتماد کیروش بدهم.

پولادی در خصوص دریبل هایی که در بازی با آرژانتین زد گفت : در حین بازی یک لحظه تصمیم گرفتم این کار را بکنم اولی را دیدم که مسی است و نفر دوم را ندیدم چه کسی است و فکر می کنم اگر این کار را انجام نمی دادم ضد حمله می خوردیم.

 

وی در ادامه گفت : فرقی نداشت چه من بازی کنم چه هاشم، او یک رفیق و رقیب خوب بود که به من روحیه می داد. 

 

پولادی در خصوص استرس اول بازی با نیجریه گفت : طبیعی است چراکه ما تا آن لحظه با تیم بزرگی بازی نکرده بودیم و استرس داشتیم. فضای و سبک بازی نیجریه به من اجازه نفوذ و کمک به خط حمله نمی داد.

 

وی همچنین در خصوص کیروش گفت : کسی که بالای سر ما بود، مرد بزرگی بود. کیروش توانست تیم ملی ایران را واقعا تیم کند که همه باهم خوب و رفیق بودند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: