ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 مرداد 1393برچسب:افشین پیروانی,مربی پرسپولیس, توسط saied |

در اقدامی غیرمنتظره افشین پیروانی به عنوان دستیار علی دایی انتخاب شد تا در لیگ چهاردهم پرسپولیس را همراهی کند. این مربی که در لیگ هشتم به عنوان سرمربی با قرمزهای تهران نتایج خوبی هم کسب کرد، در شرایطی دستیاری را پذیرفته است که همیشه به عنوان گزینه های مربیگری تیم های لیگ برتری مطرح می شد.
 
پیروانی درباه این اتفاق اظهار داشت: «پرسپولیس خانه همه پرسپولیسی ها است و به همین دلیل وقتی علی دایی گفت که به کمک من در لیگ برتر احتیاج دارد، بدون هیچ حرف و حدیثی پذیرفتم تا بتوانم به تیمی که سال های جوانی ام را در آن سپری کردم، خدمتی کرده باشم.»
 
وی افزود: «در حالی به عنوان کمک مربی کار خواهم کرد که در فصل نقل و انتقالات چند پیشنهاد برای سرمربیگری داشتم که هر کدام را به دلیل خاصی رد کردم. حالا هم خوشحالم که بعد از چند سال دوباره در کنار سرخپوشان خواهم بود و امیدوارم که بتوانم  در موفقیت های احتمالی سهم داشته باشم.»
 
این مربی همچنین با اشاره به شرایط پرسپولیس و همچنین جدایی ملی پوشان گفت: «خب! طبیعی بود که هر تیمی آرزو دارد تا بازیکنانی مثل خلعتبری، سید جلال و پولادی را در ترکیب خودش ببیند، اما این را هم باید در نظر گرفت که باشگاه پرسپولیس توان پرداخت قراردادهای چند میلیاردی را نداشت و به همین خاطر سه ستاره سال گذشته جدا شدند. البته اینکه سید جلال برای یک سال یک و نیم میلیون دلار بگیرد و مهرداد پولادی به یکی از لیگ های مطرح اروپایی برود، این خودش دست آورد بزرگی برای تیم ما به شمار می رود.»
 
پیروانی همچنین در پایان سخنانش با اشاره به شرایط تیم های مدعی لیگ افزود: «تیم هایی چون استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتورسازی قطعا با هدف اول شدن به میدان می آیند و به همین دلیل گفت که هر تیمی که دنبال این است تا در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد، باید سختی هایی زیادی را به جان بخرد.»
 


نظرات شما عزیزان:

حسن
ساعت16:11---5 مرداد 1393
اپمممممممممممممممم گلم بهم سربزنی حتمااااااااااااااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: