ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس

 

خبر رسید میشائیل اومانا مدافع تیم‌ملی کاستاریکا بار دیگر با پرسپولیسی‌ها پای میز مذاکره خواهد نشست. قرار است او این هفته به تهران بیاید.

 

اومانا گزینه مورد نظر علی دایی برای جانشینی سیدجلال حسینی است و در مورد رقم قرارداد او از 250 هزار دلار تا یك میلیون دلار شایعات متناقضی شنیده می‌شود.

 

ابتدا خبر رسید او با یك تیم ژاپنی به توافق رسیده و سپس گفته شد چارلتون او را می خواهد، اما حالا قرار است او بار دیگر با پرسپولیسی‌ها پای میز مذاكره بنشیند.

 

باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه‌های میشائیل اومانا به توافق اولیه دست یافته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرارداد این بازیكن امروز امضا خواهد شد.

 

طبق آخرین مذاكرات انجام شده بین مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه‌های اومانا، این بازیكن فردا به تهران خواهد آمد اما قرارداد او توسط مدیربرنامه‌هایش با باشگاه پرسپولیس امروز امضا خواهد شد.

 

تنها مشكلی كه بین آنها وجود دارد مسائل مالی است كه احتمالاً توافق نهایی بین طرفین در مذاکرات امروز صورت می‌گیرد. نكته قابل توجه اینكه علی دایی خواستار حضور اومانا در تمرینات سرخپوشان قبل از عقد قرارداد رسمی شده بود كه این مسئله با مخالفت این بازیكن كاستاریكایی همراه شد.

 

این مدافع هر چند در بازی با یونان یك پنالتی از دست داد با این حال نسبت به سیدجلال حسینی عملكرد بهتری در جام جهانی داشته است.

 

بر اساس آنچه فیفا منتشر كرد، اومانا در این رقابت‌ها میانگین نمره 8.09 را كسب كرد. حال آنكه میانگین نمره سیدجلال 6.79 است. با مقایسه عملكرد این دو بازیكن به این نكته پی می‌بریم كه تنها برتری حسینی نسبت به اومانا بیشترین میزان سرعتی كه داشته، است و آن هم 30.2 كیلومتر برای حسینی و 29.02 كیلومتر برای اومانا.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: