ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:سوشا مکانی, توسط saied |

سوشا مکانی پیرامون مسائل باشگاه پرسپولیس و شرایط خود صحبت هایی را انجام داده است که در زیر می خوانید:

* در آستانه شروع لیگ وضعیت پرسپولیس به چه شکل است؟

- دو اردوی بدنسازی در اردبیل و ترکیه داشتیم و بازی های تدارکاتی خیلی خوبی در این اردوها انجام دادیم. هم از نظر بدنی و هم از نظر تاکتیکی به مرز آمادگی رسیده ایم هدفمان این است لیگ را با برد شروع کنیم اگر بتوانیم در هفته های ابتدایی امتیازات خوبی جمع کنیم در ادامه راه شرایط بسیار راحت تر خواهد بود، البته کار بسیار سخت است و رقبا بسیار قدرتمند، اما پرسپولیس همیشه مدعی بوده و خواهد بود.

 

* چرا هر دو اردوی شما در منطقه کوهستانی برگزار شد؟

- تصمیم با کادر فنی بود. به هر حال شرایط آب و هوایی با توجه به فصلی که در آن قرار داریم چندان مناسب  نبود و چون تمرینات سنگینی مدنظر کادر فنی بود در منطقه خوش آب و هوا اردو زدیم. آنچه اهمیت دارد تمرینات خیلی خوبی است که در هر دو اردو انجام دادیم و الان از نظر بدنی هیچ مشکلی نداریم. پرسپولیس در این فصل، تیمی کاملا یکدست است.

 

* رقم قراردادها اعلام شد، آیا باید باور کنیم سوشا مکانی با 700 میلیون پرسپولیسی شد؟

- بله رقم اعلام شده واقعی بود. من در مسائل مالی اصلا با مدیریت باشگاه صحبت نکردم چون به خاطر پول به پرسپولیس نیامده بودم. تیم های دیگر دو برابر این پول را به من پیشنهاد دادند.

 

* آیا منظورت استقلال است؟

- استقلال و فولاد پیشنهاد مالی خوبی دادند، مخصوصا فولاد که رقم پیشنهادیش با پرسپولیس قابل مقایسه نبود. من از روی منطق تصمیم گرفتم و مطمئنم بهترین تصمیم را اتخاذ کردم.

 

* یعنی منظورت این است از بچگی عاشق پرسپولیس بودی؟

- از این جمله بازیکنان نیستم که بگویم چون از بچگی عاشق فلان تیم بودم به آنجا رفتم. طرفدار بودن مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است که وقتی بازیکن پیراهن باشگاهی را بر تن می کند به آن عرق و تعصب داشته باشد. من تعصب و علاقه به پرسپولیس را در مسابقات این فصل نشان خواهم داد.

 

* هنوز هم همان سوشا مکانی هستی که دوست داشت با حرکات نمایشی اش روی اعصاب هواداران استقلال و پرسپولیس برود یا اینکه با پیوستن به یکی از این دو تیم تغییر کرده ای؟

- برداشت شما این بوده که من می خواستم شیطنت کنم یا روی تعصب هواداران بروم در حالیکه در تیم های سابقم همیشه تلاشم این بوده کاری کنم که برای تیمم موثر واقع شوم. از این به بعد هم در پرسپولیس همین طور خواهد بود، شاید حرکاتی از من سر بزند که به مذاق طرفداران تیم رقیب خوش نیاید. من به حاشیه ها توجه ندارم و تمام تمرکزم روی تمرینات و بازی هایی است که انجام می دهم. آنقدر حرفه ای هستم که اجازه ندهم یکصدم ثانیه از وقتم صرف مسائل حاشیه ای شود.

 

* این روزها همه می خواهند بدانند دروازه بان اول تیم سوشا است یا نیلسون؟

- هر روز این سوال را از من می پرسند در حالیکه پاسخ آن را کادر فنی باید بدهد. من هم مثل شما هنوز نمی دانم که دروازه بان اول تیم چه کسی است. فقط دایی می‌داند چه کسی گلر اول پرسپولیس است. پوشیدن پیراهن شماره یک پرسپولیس افتخار بزرگی است اما من دنبال شماره پیراهن نبودم.

 

* شرایط به شکلی است که به احتمال خیلی زیاد شروع کننده تو باشی، آیا به نظرت می توانی جایگاهت را تا آخر فصل حفظ کنی؟

- مطمئن نیستم به قول شما شروع کننده باشم. اما ایمان دارم اگر به من اعتماد شود با تمام وجودم برای پرسپولیس بازی خواهم کرد و به دروازه بانی در شان این تیم تبدیل خواهم شد.

 

* این را می دانی که نیلسون از تو محبوب تر است؟

- خواهش می کنم سوال حاشیه ای نپرسید من 11 سال در این فوتبال تجربه دارم. خوب می دانم چه سوالاتی را باید جواب داده و چه سوالاتی را بی پاسخ بگذارم.

 

* پاسخ ندادن به این سوال به این معنا نیست که تو بازیکن باتجربه یا بی حاشیه هستی!

- واقعیت امر این است به خبرنگاران اعتماد ندارم. چون آنها منتظرند یک سوژه از آدم بگیرند و مدتی روی آن مانور دهند و من هم زرنگ تر از این حرف ها هستم. البته احترام زیادی برای شما قائلم اما اجازه دهید وارد مسائل حاشیه ای نشوم.

 

* نفت تیم سابقت محسوب می شود انگیزه خاصی مقابل این تیم داری؟

- من در خیلی از تیم های لیگ بازی کرده ام و در هر کدام زحمت خود را کشیده ام، اما خود را مدیون هیچ تیمی نمی دانم بلکه فقط خود را مدیون خدا می دانم و همیشه شکرگذار او بوده ام. در نفت روزهای بد و خوب زیادی داشتم و اگر قرار باشد مقابل این تیم بازی کنم بهترین عملکرد را از خود ارائه می دهم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: